Help MOONLIGHTs naar Nepal!!!! - Reisverslag uit Tijnje, Nederland van annette reiling - WaarBenJij.nu Help MOONLIGHTs naar Nepal!!!! - Reisverslag uit Tijnje, Nederland van annette reiling - WaarBenJij.nu

Help MOONLIGHTs naar Nepal!!!!

Blijf op de hoogte en volg annette

25 Juli 2012 | Nederland, Tijnje

Namasté ,

STEM en wordt FAN van de MOONLIGHT voor Nepal.

De stichting Nepalsambandha www.stichtingnepalsambandha.nl is een aantal jaren geleden opgericht en heeft als doelstelling het verbeteren van de leefomstandigheden in Nepal.
Dit doen we in nauwe samenwerking met de locale bevolking, voornamelijk via kleinschalige projecten, gericht op onderwijs, gezondheid en milieu.

Voor een nieuw project werden we gewezen op de ASN Bank Wereldprijs. Dit is een prijs om ondernemende en kansrijke projecten te helpen groeien. Wij hebben ons hiervoor aangemeld met een project voor duurzame energie.

Onze doelstelling is (minimaal) in Nepal 500 kerosine lampjes te vervangen door de MOONLIGHT solar lamp http://www.stichtingnepalsambandha.nl/Moonlight.html

Deze MOONLIGHT lamp wordt in Cambodja gemaakt en is ontwikkeld door de TU Delft in samenwerking met de Cambodjaanse bevolking door Kamworks. Om mee te dingen naar de ASN wereldprijs, hebben we stemmen nodig en "fans"!

Wanneer je inlogt op de website van onze stichting: www.stichtingnepalsambandha.nl en daar klikt op project moonlight, kom je vanzelf op de site van de Wereld van morgen en kun je op de moonlight stemmen. Het kost je niets en misschien winnen wij door je stem een bedrag waarvan wij misschien wel 500 moonlights voor Nepal aan kunnen schaffen.
Het meedoen is leuk, maar ook zonder te winnen, willen we onze doelstelling van 500 lampjes graag halen.

De projecten met de meeste stemmen maken kans op 10.000 euro.
Door te stemmen wordt bepaald welke projecten doorgaan voor de finale.
Voor elk thema komen de projecten met de meeste stemmen in de top 5. Zij maken kans op een van de vier themaprijzen van € 10.000, of op de publieksprijs van € 10.000.
De projecten zijn verdeeld in 4 thema's: duurzame energie, eerlijke handel, tegen kinderarbeid en vrede en veiligheid.

Kortom, wat kun je voor ons doen:

Ga naar de site: www.stichtingnepalsambandha.nl en klik daar op project MOONLIGHT.
Om een stem uit te kunnen brengen moet je je daarna aanmelden bij de Wereld van morgen, dit geeft verder geen verplichtingen, dus laat je daardoor niet weerhouden ;-)

Hierna kun je je stem uitbrengen door op de knop STEM te drukken. Je volgt dan de ontwikkelingen maandelijks via de email, natuurlijk kun je je ook weer afmelden.

Je kunt op de site van Kamworks zien hoe de moonlight er uit ziet en gebruikt wordt in Cambodja. Wil je de moonlight live willen zien, ik heb er één thuis!.

Alvast heel erg bedankt voor je stem op de MOONLIGHT…. Annette Reiling.

• 25 Juli 2012 - 20:59

Annette Reiling:

Klik op de site: www.stichtingnepalsambandha.nl

op www.kamworks.com kun je zien hoe de MOONLIGHT in Cambodja wordt gebruikt.