Geluksdagen - Reisverslag uit Tijnje, Nederland van annette reiling - WaarBenJij.nu Geluksdagen - Reisverslag uit Tijnje, Nederland van annette reiling - WaarBenJij.nu

Geluksdagen

Blijf op de hoogte en volg annette

25 Februari 2013 | Nederland, Tijnje

‘De dag waarop men een besluit neemt, is een geluksdag.’ Japan.

Het is bijna zover….binnenkort voor langere tijd naar Nepal.

Nog een kleine week en dan naar Nepal. Ik heb er zin in.

Vrijdag 1 maart vertrekt het vliegtuig naar Nepal en gaat de nieuwe uitdaging in Nepal beginnen.

Waar ga ik me de eerste weken in Nepal mee bezig houden;
- Er moet een visum geregeld worden voor langdurig verblijf. Bij aankomst ontvang ik er eerst één voor een maand.
- Met het werken aan de Kathmandu Universiteit moet worden begonnen.
- De 380 Moonlights komen begin maart in Nepal aan, deze moeten van het vliegveld gehaald en ingeklaard worden.
- Er moet een begin gemaakt worden met de uitvoering van het plan hoe de Moonlights in Nepal te introduceren.
- Het stripverhaal en de kleurplaat moeten worden gedrukt en er moeten kleurpotloden/stiften gekocht worden.
- Thea gaat mee en er is toegezegd dat we in één van de eerste weken een voetmassage workshop kunnen bijwonen en kunnen organiseren.
- Genieten van de mensen en het leven in Nepal. Niets moet, veel mag.

Ik ben van plan minstens één maal per week een verhaal over de belevenissen in Nepal op ‘waar ben jij nu’ te schrijven. Hopelijk zijn ze de moeite waard om te lezen. Ik heb het de vorige keren in Nepal erg fijn gevonden om zo nu en dan van de lezers een reactie op de verhalen te krijgen. Het maakt het extra leuk om iets te schrijven en het verblijf makkelijker en boeiender.






  • 25 Februari 2013 - 22:16

    Ali Kamermans:

    Hallo Annette

    Ik wens je een goede reis en een fijn verblijf in Nepal.
    Je reisverslagen zie ik graag om zo een beetje op de hoogte te blijven van wat je daar doet.

    Hartelijk groet van mij

  • 25 Februari 2013 - 23:00

    Tea:

    Maak er wat moois van Annette! Geniet en laat Nepal genieten van jou!
    Ik volg je graag. Goede reis, Tea

  • 26 Februari 2013 - 00:28

    Fokelien:

    Hallo Annette
    Ik dacht dat je al in Nepal aangekomen was en daar al met je werk was begonnen.
    Maar je bent hier de boel aan het afronden en het huis aan het afsluiten om dan dus 1 maart te vertrekken.
    Ik vind het geweldig dat je deze nieuwe uitdaging aangaat.
    Ik wens je veel plezier een goede vlucht en de groeten aan de Nepalezen die ik ontmoet heb.
    Leuk dat je ons op de hoogte wilt houden van je werk en leven daar.
    Het ga je goed.
    Hartelijke groet Fokelien

  • 26 Februari 2013 - 12:40

    Klaske:

    Die Japanners kunnen ook mooie dingen zeggen,geniet ervan Annette !
    Gister had ik een geluksdag ,heb definitief besloten om je eind november op te komen zoeken .
    Hoe is het tijdsverschil ook alweer i.v.m skypen?
    Doe ze de groeten daar,Klaske

  • 26 Februari 2013 - 13:35

    Annette:

    Dag Klaske, erg leuk dat je me komt opzoeken in Nepal. Het tijdsverschil is 4u45min in de winter en 3.45,min in de zomer. Het is nu in nederland 13.30 en daar is het 19.15u s avonds.
    Tot op skype en wordfeud. Zullen we deze week nog even oefenen zonder tijdsverschil.?
    Elke dag één beslissing nemen lijkt een mooi voornemen.

  • 26 Februari 2013 - 17:37

    Haize:

    Hallo annette ben van plan jou te schrijven.


  • 26 Februari 2013 - 21:49

    Lia:

    Gezellig elke week een aflevering.

  • 28 Februari 2013 - 21:05

    Jan R:

    he Annette

    wens je een goede reis en geniet van de mooie dingen, voor dat wat niet mooi is weet je vast wel een weg
    kijk uit naar je verslagen

    groet Jan

  • 01 Maart 2013 - 11:54

    Rosemarie Derickx:

    Hallo Annette, een hele fijne tijd gewenst!!
    Hartelijke groet, Roos

  • 03 Maart 2013 - 19:31

    Willemijn:

    Lieve Annette, wat ben je toch goed bezig.
    Ik wens je veel goeds in de komende tijd in Nepal. Zie uit naar je verslagen en de ontwikkelingen in je werk.
    Groet aan bekenden.

  • 04 Maart 2013 - 19:45

    Marian:

    hee Annette, veel geluk en veel plezier en uiteraard zijn we hier nieuwsgierig naar je verhalen en je eerste werkdag op de universiteit?
    groetjes, Marian

  • 04 Maart 2013 - 21:22

    Rennie En Loek:

    Hoi Annette,
    je bent al in Nepal! We wensen je heel veel succes bij alles wat je gaat doen!We zullen je zeker volgen.
    groet aan alle bekenden.
    Rennie en Loek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tijnje

Geluksdag.

‘De dag waarop men een besluit neemt, is een geluksdag.’ Japan.

Het is bijna zover….binnenkort voor langere tijd naar Nepal.

Nog een kleine week en dan naar Nepal. Ik heb er zin in.

Vrijdag 1 maart vertrekt het vliegtuig naar Nepal en gaat de nieuwe uitdaging in Nepal beginnen.

Waar ga ik me de eerste weken in Nepal mee bezig houden;
- Er moet een visum geregeld worden voor langdurig verblijf. Bij aankomst ontvang ik er eerst één voor een maand.
- Met het werken aan de Kathmandu Universiteit moet worden begonnen.
- De 380 Moonlights komen begin maart in Nepal aan, deze moeten van het vliegveld gehaald en ingeklaard worden.
- Er moet een begin gemaakt worden met de uitvoering van het plan hoe de Moonlights in Nepal te introduceren.
- Het stripverhaal en de kleurplaat moeten worden gedrukt en er moeten kleurpotloden/stiften gekocht worden.
- Thea gaat mee en er is toegezegd dat we in één van de eerste weken een voetmassage workshop kunnen bijwonen en kunnen organiseren.
- Genieten van de mensen en het leven in Nepal. Niets moet, veel mag.

Ik ben van plan minstens één maal per week een verhaal over de belevenissen in Nepal op ‘waar ben jij nu’ te schrijven. Hopelijk zijn ze de moeite waard om te lezen. Wat ik de vorige keren in Nepal fijn heb gevonden om zo nu en dan van de lezers een reactie op de verhalen te krijgen. Het maakt het extra leuk om iets te schrijven en het verblijf makkelijker en boeiender.





Recente Reisverslagen:

25 Februari 2013

Geluksdagen

25 Februari 2013

Geluksdagen
annette

op reis

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 368
Totaal aantal bezoekers 229628

Voorgaande reizen:

24 Februari 2013 - 28 Februari 2014

Een geluksdag.

01 Maart 2013 - 25 Februari 2014

Geluksdag.

25 Februari 2013 - 25 Februari 2014

Geluksdag.

13 April 2012 - 22 April 2012

Nepal, here we come, voor een flitsend bezoek

30 December 2011 - 22 Januari 2012

Weer naar Nepal.

28 Januari 2011 - 20 Februari 2011

Daar gaan we weer

27 November 2010 - 17 December 2010

Bezoek Dambar en Arjun

28 Maart 2010 - 13 April 2010

weer naar nepal

26 November 2009 - 03 Januari 2010

Weer naar Nepal en daarna naar Houston

Landen bezocht: