Laatste avond in Kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu Laatste avond in Kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu

Laatste avond in Kathmandu

Door: annette

Blijf op de hoogte en volg annette

21 December 2009 | Nepal, Kathmandu

De tweede dag van de strike is achter de rug. Happy strike wensen de Nepalesen ons toe. Morgen de derde dag. Voor de toeristen is het mogelijk om met een shuttle bus naar het vliegveld te gaan. Deze shuttlebus stopt 100 meter van ons guesthouse valt mee dus. Verder zijn er behalve politie en legerauto's en ambulances geen auto's op de straat. De hele straat voor ons alleen. Ook een bijzonder gezicht. Vandaag gingen we met Chini Maya lopend naar de Boudenath tempel om haar Bhudda in te laten wijden. Een wandeling over de lege straten met alleen voetgangers. De lucht is voor Kathamndu erg schoon.
Door de Lama werden we rondgeleid en kregen we allerlei goede wensen mee voor de terugreis.
Een bijzondere ervaring. Net als een autoloze zondag in Nederland. Allerlei spelende kinderen op straat. We hebben geen zin om naar huis te gaan, maar de ticket is betaald, dus we moeten wel.

• 21 December 2009 - 15:31

Goede Reis:

hallo annette en anderen

ik wens jullie een goede reis en moet zeggen dat het weer indrukwekkende foto's zijn. Toch vreemd dat je hier in het nieuws er verder niets over hoort...

doeg, Marian

• 21 December 2009 - 15:40

Foka:

Ik wens jullie een goede terug reis. Ook al hebben jullie nog geen zin om terug te gaan wij zijn wel blij dat jullie weer naar het koude Nederland komen.

groetjes , tot snel

• 21 December 2009 - 15:49

Hilry:

Heb genoten van alle verhalen. Een voorspoedige terugreis, fijne feestdagen en jij, Annette, goede (door)reis naar Houston.

• 21 December 2009 - 16:18

Dick Beumer:

Annette, een behouden terugreis gewenst naar Tijnje heel koud en circa 40 cm sneeuw.

• 21 December 2009 - 16:57

Ellie:

dag lieve mensen. ja de reis zit erop, het gaat toch wel snel he, ik ben benieuwd naar de verhalen van Tibet, maar hier is het flink koud, dus het is wel even wennen hoor.!! ik wens jullie goeie reis en gauw tot ziens he. liefs Ellie.

• 21 December 2009 - 18:50

Ali Kamermans:

hoi..hoi...samen

een hele goede reis!!
    het is hier wel koud hoor!

groeten

• 21 December 2009 - 18:59

Herco/Christi/D&L:

Lieve allemaal,

een hele goede reis terug! Vanuit Veenendaal (sneeuwhoogte: 45 cm)!

• 21 December 2009 - 19:02

Ijke En Geney:

goede terug reis gewenst en Annette....we zetten de boerenkool alvast klaar!! tot woensdag

• 21 December 2009 - 20:24

José:

Ook bij ons staat er boerenkool voor donderdag op het programma. Misschien maken we er dan maar zuurkool van of ouderwetse snert.
    Een goede terugvlucht voor iedereen!

• 21 December 2009 - 21:31

Karsten:

Lieve opa en oma,

fijn dat jullie weer terugkomen en het zo leuk hebben gehad. Tot 2e kerstdag, liefs ook van papa en mama

• 22 December 2009 - 02:57

Annette Reiling:

Ik wil bij de boerenkool heel graag rauwkost, kan dat?

We zitten nu in Gaia aan ons ontbijt.

Tot spoedig

• 22 December 2009 - 08:43

Titia:

wens jullie allemaal een behouden thuiskost

• 22 December 2009 - 08:52

Harma:

Hoi Fokelien en anderen
    Ben best wel weer blij dat je terug komt, als iemand weg is mis je het contact. alhoewel ik genoten heb van jullie reisverslagen zou wel een winterjas aandoen het is hier erg koud.

• 22 December 2009 - 15:29

Jan:

alvast hartelijk welkom in dit koude kikkerlandje.Helaas geen kikker te zien.Maken jullie even contact als jullie hier weer zijn.Goede reis.

• 22 December 2009 - 18:30

Annette Reiling:

We moeten 7 uur in Doha wachten en konden online inchecken voor de vlucht van Frankfurt naar Amsterdam. Een diner bon gekregen ivm het lange wachten. We zagen op het vliegveld in Kathmandu dat de strike in Nepal na 3 dagen achter de rug is. We zijn per speciale toeristenshuttle met politie voorin naar het vliegveld gebracht. Waren mooi op tijd en zijn zelfs een kwartier eerder vertrokken.

• 22 December 2009 - 19:12

Kirsten:

Alvast een goede terugreis! Mooi om je verslag te volgen. Straks wel even omschakelen in het witte winterland hier.

Groet! Kirsten