Op trekking van winkel naar winkel - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van annette reiling - WaarBenJij.nu Op trekking van winkel naar winkel - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van annette reiling - WaarBenJij.nu

Op trekking van winkel naar winkel

Door: annette

Blijf op de hoogte en volg annette

27 December 2009 | Verenigde Staten, Houston

In Amerika bestaat er geen tweede kersdag. Vandaag met Sovita en Steve, per auto allerlei winkels langs omdat mensen hun gekregen kerstcadeautjes in kunnen ruilen voor geld. Veel is een dag na kerst met veel korting in de winkels te koop. Sovita heeft afgeprijsde kerstspullen gekocht en ik een fles tafelwijn. Ook is een router gekocht zodat er draadloos geinternet kan worden. Houston ligt in de één na grootste staat van Amerika. Het is nu overdag ongeveer 15 gr C. Koud voor hier. Het dichtsbijzijnde winkelcentrum is hier ongeveer een 30 minuten per auto vandaan. Niet naast de deur. Er wordt daarom meestal maar eens per 14 dagen boodschappen gedaan. Ze wonen wel erg afgelegen. De ouders van Steve wonen op hetzelfde terrein, maar voor de rest niemand om je heen.

• 27 December 2009 - 08:38

Marian :

and turkey for dinner at christmas?
    hier is de sneeuw bijna weer verdwenen, de dooi heeft goed ingezet. ik zal eens even de foto's van je bekijken.

groetjes, marian

• 27 December 2009 - 08:39

Yke And Geney:

namasté, hello there.
    Nice to see you on the picture, shovita. Last time we saw you was in the hotel near bodnath in october 2007. It really looks like christmas in your house. We wish all of you a healthy and inspirational year 2010. May all your wishes be fullfilled. Many greetings for all of you.

• 27 December 2009 - 08:52

Brenda :

Mooi dat je goed overgevlogen bent. Er was zo'n ander vliegding met problemen ook naar America onderweg (Detroit).
    Groeten aan Sovita en Steven.

• 27 December 2009 - 11:35

Fokelien:

Hoi Annette

Een raar idee hoor dat je nu alweer in Amerika zit. Ik probeer me een beetje door de foto's heen te werken.
    Misschien toch wel een beetje erg veel geknipt.
    Maar ik heb er alle tijd voor.
    Jij een fijne tijd in Amerika en ik kan je weer volgen op je site.
    Veel plezier daar!

Groetjes Fokelien