Farewell en dan naar Nepal - Reisverslag uit Beetsterzwaag, Nederland van annette reiling - WaarBenJij.nu Farewell en dan naar Nepal - Reisverslag uit Beetsterzwaag, Nederland van annette reiling - WaarBenJij.nu

Farewell en dan naar Nepal

Door: Annette Reiling

Blijf op de hoogte en volg annette

03 Februari 2013 | Nederland, Beetsterzwaag

Donderdag 31 januari, farewell gevierd bij Revalidatie Friesland.

36 jaar bij Revalidatie Friesland een rijke ervaring,

Namasté en bedankt ….. voor de prettige samenwerking met collega’s, patiënten, cliëntenraad, leidinggevenden, vrijwilligers, ondernemingsraad en raad van bestuur.
In 1989 en in 1999 kreeg ik de mogelijkheid een aanvullende opleiding te gaan doen en een paar keer de mogelijkheid voor verlof. Van 1994-1996 om 2 jaar in Nepal te gaan werken en nog een keer korter verlof toen ik het nodig had in verband met privéomstandigheden en ernstige ziekte in de familie.
De onderlinge sfeer, de prettige samenwerking, de kansen die ik kreeg, heeft gemaakt dat ik alle 36 jaren bij Revalidatie steeds met veel plezier heb kunnen en mogen werken. Ik hoop daarom dat we, Revalidatie Friesland, soepel met bijzonder verlof en opleidingen blijven omgaan. Het is en blijft belangrijk voor iedere individuele medewerker, de patiënt, de cliënt, kwaliteit en samenwerking binnen deze organisatie.
Juist omdat ik het hier heel goed heb gehad en mogelijkheden heb gekregen, steeds veel heb mogen leren en ervaren, rond ik nu met zeer veel plezier deze levens en werkfase af en ga vol vertrouwen de “naya” uitdaging in Nepal aan.
En als afsluiting op 31 januari een geweldige farewellparty. Zo mooi had ik het van te voren niet kunnen bedenken.
Danjabaath voor alles, het blijft een prachtige herinnering.
Namasté,
Annette Reiling, farewell 31 januari 2013.
www.annettereiling.waarbenjij.nu

*Opbrengst farewell party voor de MOONLIGHT solarlamp: totaal bijna 1250 Euro. Hiervoor kunnen in Nepal ongeveer 100 Moonlight lampen aangeschaft worden. De eerste zending van 380 lampen komt begin maart in Nepal aan. Ik houd jullie daarover op de hoogte via; www.annettereiling.waarbenjij.nu Heb je interesse hoe we in Nepal aan de slag gaan met de Moonlight solarlamp. Lees dan daarnaast meer over het MOONLIGHT project op de volgende site: www.stichtingnepalsambandha.nl Mijn vlucht naar Nepal is op 1 maart om 23.30 en ik kom op 2 maart om 16.30u in Kathmandu aan.
Nepalese les; danjabaath = dankjewel. naya=nieuw, namasté = Nepalese groet. (met de betekenis: ik groet God in u), sambandha = in samenwerking, verbinding met, pheri betaulaa = tot ziens.

  • 03 Februari 2013 - 23:49

    Ali Kamermans:

    Hallo Annette

    Ik wens je een hele goede reis en een goed verblijf in Nepal.
    Ik zal je blijven volgen,want ik vind dat erg leuk om te weten wat jij allemaal aan het doen bent.

    Groeten Ali Kamermans

  • 04 Februari 2013 - 00:34

    Fokelien:

    Hallo Annette,

    Je laatste werkdag zit er dus op hier in Friesland en nu kun je beginnen aan je nieuwe uitdaging. Ik wens je heel veel succes en veel plezier in Nepal. Wie weet misschien zien we elkaar daar nog een keer. Ik heb diep respect voor je.
    Hartelijke groet aan alle bekenden. Fokelien

  • 04 Februari 2013 - 10:42

    Alie:

    Beste Annet,

    Ik heb helaas 31 jan niet meer afscheid van je kunnen nemen, maar hierbij wil ik je heel veel succes wensen in Nepal met je nieuwe baan. Ik weet zeker dat het je goed gaat bevallen, je bent daar zo thuis als wat natuurlijk.
    Ik heb altijd plezierig met jou samengewerkt bij Revalidatie Friesland en wil je hierbij danken.

    Heel veel succes en ik blijf je volgen!
    Groet Alie Bootsma

  • 11 Februari 2013 - 10:34

    Ria Bakker:

    Hallo Annette,
    Mooi dat je met zo'n goed gevoel afscheid hebt kunnen nemen bij revalidatie Friesland. Ik wens je heel veel succes toe in Nepal en ik hoop dat ik op de hoogte gehouden word van je belevenissen daar.
    Groeten Ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

annette

op reis

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 483
Totaal aantal bezoekers 229589

Voorgaande reizen:

24 Februari 2013 - 28 Februari 2014

Een geluksdag.

01 Maart 2013 - 25 Februari 2014

Geluksdag.

25 Februari 2013 - 25 Februari 2014

Geluksdag.

13 April 2012 - 22 April 2012

Nepal, here we come, voor een flitsend bezoek

30 December 2011 - 22 Januari 2012

Weer naar Nepal.

28 Januari 2011 - 20 Februari 2011

Daar gaan we weer

27 November 2010 - 17 December 2010

Bezoek Dambar en Arjun

28 Maart 2010 - 13 April 2010

weer naar nepal

26 November 2009 - 03 Januari 2010

Weer naar Nepal en daarna naar Houston

Landen bezocht: