Morgen naar Chitwan - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu Morgen naar Chitwan - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu

Morgen naar Chitwan

Door: annette

Blijf op de hoogte en volg annette

07 December 2009 | Nepal, Pokhara

Vandaag de Deviwaterval bezocht en daarna naar Tashi in het vluchtelingenkamp. Gastvrij onthaald met Tibetaanse momo's en soep en koffie en thee.De knuffels van Ellie krijgen in het vluchtelingenkamp een goede bestemming. Vanmorgen geshopt en ook voor de stichting yakboonsieraden gekocht. Na bezoek aan Tashi en familie naar de Mahendra grot en naar een grot met wel 50000 vleermuizen. Morgen vroeg op, want het busje komt om 7 uur. Om 7.30 vertrekken we daarna met de touristbus naar Chitwan.
Om 2 u komen in Chitwan aan en hebben dan s middags al een activiteit. Mitini is niet bang om op een olifant te gaan. We wachten af. Annette en Fokelien.

• 07 December 2009 - 16:01

Marian :

ik wacht op foto's ;-)

• 07 December 2009 - 16:31

Marian :

Mitini op slippers, waarom doen wij dan zo moeilijk met wandelschoenen?

• 07 December 2009 - 18:05

Christi +fam.:

Indrukwekkende foto's en een prachtige omgeving. Wij doen het hier met de heuvelrug zonder sneeuw. lfs

• 07 December 2009 - 19:14

Anja Van Till:

wat een prestatie zeg !
    wat heerlijk om je verslag te lezen en de mooie foto erbij !!
    Wat zijn jullie allemaal kwiek en natuurlijk vooral petje af voor je mitini, wil je haar de groeten doen en zeggen dat ze stoer op de foto staat met fleece en waterflesje. Wil je eens vragen of ze mij nog kan herinneren ?
    veel pezier in chitwan !

en de anderen.
    veel liefs.

• 07 December 2009 - 20:08

Gienke:

Stoere reizigers. Dit was het betere werk.Leuk om de foto's te zien, om later te kunnen zeggen:,, gelukkig hadden we de stokken nog".
    veel plezier verder. Gienke.

• 07 December 2009 - 20:21

Jan:

hallo Annette en reisgenoten, hoort goed en mooie foto's.
    ga jij eigenlijk ook op die olifant?
    veel plezier

• 08 December 2009 - 08:48

Titia:

Wat een mooie foto's staan er op jullie site. ja Fokelien, jij staat er ook weer heel sportief op!Wat een verschil met Nederland.Wat leven wij dan in een luxe paradijsje! Wens jullie allemaal een fijne tijd

• 08 December 2009 - 11:34

Lotte:

hoi oma en opa hebben jullie het leuk in nepal? hebben jullie al olifanten gezien? liefs lotte

• 08 December 2009 - 11:50

Lotte:

hoi opa en oma hoeveel kilometers hebben jullie al gewandelt ?xxxlottexxxx

• 08 December 2009 - 15:17

Karsten:

Hoi opa en oma,

Ik heb leuke kado's gekregen van Sinterklaas.De groeten aan alle olifanten en veel liefs, ook van papa en mama

• 08 December 2009 - 19:34

Peter:

Hallo Ellie,we genieten van de mooie foto's.Je loopt er al aardig weer over heen als je het zo bekijkt,het is een mooi land en geniet er maar van groeten van peter en miep

• 09 December 2009 - 14:30

Sietske Hoornstra:

Hoi Fokelien en medereizigers,

Bewondering voor jullie.
    Wat een sportiviteit en Fokelien de foto,s geven een goede indruk.We levern mee. Benieuwd naar je verhalen.
    Nog een fijne tijd.

• 09 December 2009 - 16:24

Hetty:

Hoi Jullie allen daar in Azie,

Wij zijn vlakbij, nou ja in ieder geval ook in Azie en alles is oke. We beginnen morgen met de rondreis.

Groeten Hetty.

• 09 December 2009 - 20:32

Harjan:

leuk om hier te volgen wat jullie allemaal doen en beleven.
    Geniet met volle teugen, dan neem ik ook nog een teug op jullie.

• 09 December 2009 - 20:39

Foka:

Hoi mama, en andere reizigers.

Wat hebben jullie het mooi. Ik zit regelmatig vol verbazing te kijken. Wat een prachtige ervaring, dit neemt niemand je meer af.
    De kinderen hebben het veel over oma die in Nepal is. Wij gaan de kerstboom tegemoet.
    Dikke dikke knuffel.

• 10 December 2009 - 10:45

Ans- Kees:

Wat leuk om op deze manier mee te reizen.
    Geniet lekker van de belevenissen.

• 10 December 2009 - 12:04

Ivonne:

Hallo Elly,
    Wat een prestatie zeg! voor de anderen natuurlijk ook.Wat is dit toch mooi om zo jullie verhalen te mogen lezen en de foto's te bekijken geweldig.Pas goed op elkaar,en geniet van de dagen die nog moeten komen. Veel liefs je zusje Ivonne en natuurlijk ook Willem.

Lumie En Wal:

wij genieten mrt volle teugen .wat een totaal andere wereld. Pas je wel goed op jezelf? bv je knie? wal en luum.

• 10 December 2009 - 12:23

Agnes:

Leuk om de reis op deze manier te kunnen volgen. Wat een mooie serie foto's.
    De groeten aan Jan.

• 10 December 2009 - 16:24

Lotte:

hoi opa en oma. is het leuk daar. hier is het ook leuk .want wij mogen in de kerstvakantie naar ommen en AMPAT .ik mis jullie wel maar dat is niks voor niks. want jullie hebben het daar wel heel er leuk he of niet? ik hoop dat jullie nog veel spanends gaan beleven. nog een weekje en we hebben lekker kerstvakantie en dan ga ik mee jullie op hallen op schiphol. maar echt nog heel veel plezier.
    maar ik heb morgen de echte opening van mij school.

• 11 December 2009 - 10:55

Adje (dochter Ellie):

Lieve ma,
    Wat een stoere foto. Ben trots op je !!(ook erg jaloers...)
    Nee hoor, geniet van alles en de laatste daagjes in Kathmandu lekker eten, shoppen en je laten vervoeren in een riksja.
    Dikke knuffel!

• 11 December 2009 - 16:18

Jan En Thea:

Voor Fokelien: Wat zul je genieten en wat maak je geweldige dingen mee. En nu ook nog naar Tibet! Geweldig. Geniet met volle teugen! Zien uit naar je verhalen en foto's.

Hartelijke groet,
    Jan en Thea