Donderdag in Kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu Donderdag in Kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu

Donderdag in Kathmandu

Door: annette

Blijf op de hoogte en volg annette

19 April 2012 | Nepal, Kathmandu

Gistermiddag zijn we met de locale bus terug gekomen uit Kathmandu. We vertrokken uit ChamrangBesi om 8.30 met de bus. Na ongeveer een uurtje zigzaggend omhoog stapten we uit de bus en zijn we op bezoek gegaan bij Annette's dochter en 2 kleinkinderen. E'en van de kleinzoons (25 jr) had de zak met kleren al thuis afgeleverd . Dus de achterkleinkinderen vertelden direct dat papa gisteren kleding uit Nederland had meegenomen en dat ze nieuwgierig waren of de kleren pasten. Dus het werd een heel gepas. Na daar uitgebreid Nepalees gegeten te hebben en een pittige wandeling verder omhoog. Daarna stapten we in de volgende bus van die dag. Om 5 uur s middags waren we in Panauti. Daar namen we de bus naar Kathmandu. Om 7 uur in Kathmandu en om half 8 weer in het hotel en daarna een pilsje en eten. Heerlijk geslapen in het guesthouse waar de bedden toch iets comfortabeler zijn dan in het dorp. Hoewel Ganga het geweldig voor elkaar heeft in zijn huisje. Dankzij Ganga en onze stichting heeft het dorp ChamrangBesi een certificaat gekregen omdat ze in alle huizen een verbeterde stoof (kookhoek) hebben Nepalese stijl. Vanmorgen geshopt, Voornamelijk kleine presentjes uit Nepal. Die 2 juni op de MultiCulti dag in Heerenveen verkocht gaan worden. Hierbij een uinodiging om daar in te gaan kopen voor jullie allemaal. We zitten nu weer in het internetcaf'e met een colaatje. Het is half 1. We gaan om 3 uur richting Dambar. Chini Maya gaat mee em we gaan bij Dambar helpen met koken. Sabita komt daar ook na haar werk bij de universiteit. Waarschijnlijk komt Arun, haar man mee. Morgen gaan we met de taxi naar Keraghadi, waar de boerderij staat. Kleding brengen voor de kinderen en natuurlijk omdat ik het niet kan maken in Nepal te zijn en niet even langs te komen. Keshab gaat misschien ook weer mee. Marian, deze keer niet op de motor.

• 19 April 2012 - 07:04

Dick Beumer:

Hallo Annette,

Stroom genoeg lijkt het wel. 6 x dezelfde mail ontvangen. Groet vanuit Gorredijk en een goede terugreis gewenst.

• 19 April 2012 - 07:18

Anita Eilander:

Ik lees weer gezellig mee.
    Begin een beetje door te krijgen wie wie is.
    Fijne tijd daar en tot horens.

O ja nog een ding,ik kreeg 5 dezelfde mails met steeds een minuut er tussen.
    Heb weinig verstand van computers dus weet niet of dit belangrijk voor je is.Dacht dat het misschien extra geld of schrijfruimte of weet ik wat van je neemt?

Hoi Anita

• 19 April 2012 - 15:19

Sieto:

Hoi Aly en Annette,

Leuk om jullie verslagen te lezen en foto's te bekijken. Goeie reis terug!

Sieto

• 19 April 2012 - 19:00

Jan R:

ja veel mail maar verhaal blijft mooi

• 20 April 2012 - 12:38

Klaske:

Jullie zullen wel weer lekker gegeten hebben bij Dambar,leuk dat er zoveel zijn dan.
    Maar het zit er al weer bijna op he ,een goede terugreis .

• 21 April 2012 - 08:11

Wikje:

is de week alweer bijna voorbij. Ben benieuwd naar je foto's Aly.
    Goede reis terug.