Iets meer dan twee weken en dan vertrek ik weer .. - Reisverslag uit Tijnje, Nederland van annette reiling - WaarBenJij.nu Iets meer dan twee weken en dan vertrek ik weer .. - Reisverslag uit Tijnje, Nederland van annette reiling - WaarBenJij.nu

Iets meer dan twee weken en dan vertrek ik weer ..

Door: Annette

Blijf op de hoogte en volg annette

15 December 2011 | Nederland, Tijnje

Binnenkort vertrek ik weer naar Nepal. Ook deze keer, reis ik samen met een reisgenoot. Klaske, collega bij Revalidatie Friesland gaat mee, zodat ik ook nu weer dubbel van alles in Nepal kan genieten, door de ogen van een nieuwkomer. Mijn ervaring is dat het reizen in Nepal daardoor extra leuk wordt en vooral geen sleur. Hoewel sleur in Nepal ver te zoeken is, ik wordt steeds weer door nieuwe dingen verrast.
Dit weekend, wordt alles uitgezocht en geselecteerd wat mee gaat naar Nepal. Ook nu weer veel (kinder)kleding gekregen en boekjes en spelletjes om engels te leren.
We zijn van plan veel projecten van de www.stichtingnepalsambandha.nl te bezoeken, een trekking te doen, te paragliden. Daarnaast gaan we een heel praktisch onderzoek doen. Op de foto zie je dat we daar al mee begonnen zijn.

by@are




  • 15 December 2011 - 22:04

    Ali Kamermans:

    Een goede reis gewenst en ik ga je weer volgen!!

  • 15 December 2011 - 22:28

    Fokelien:

    Veel plezier met de voorbereidingen.
    Zijn jullie dan met de kerst in Nepal?
    Ik zal jullie weer volgen ben benieuwd naar jullie belevenissen.

  • 16 December 2011 - 05:17

    Dick Beumer:

    Annette en Klaske een hele fijne tijd gewenst in Nepal.

  • 16 December 2011 - 09:47

    Geney En Ijke:

    dames we wensen jullie natuurlijk een heel fijne avontuurlijke vakantie toe, voor Annette thuis komen voor Klaske een ontdekkingsreis, die haar zeker niet zal teleurstellen.
    wij reizen in gedachten mee en zijn heel dicht bij jullie maar toch net te ver om elkaar even te ontmoeten.
    kom gezond weer thuis

  • 16 December 2011 - 21:15

    Klaske:

    Ja wat geweldig dat ik mee kan ,ik vind het wel spannend .
    Zeg Annette gaan we een wijn onderzoek doen?
    Dat wist ik nog niet .Yke en Geney ,jullie ook een fijne tijd daar ver weg.

  • 16 December 2011 - 21:59

    Lia:

    proost !

  • 17 December 2011 - 15:06

    Ingeborg:

    Annette en Klaske,
    ik wens jullie een goede en bovenal "vredige" kerstreis toe. De meiden zijn op dit moment samen de kerstboom aan het versieren en de ballen vliegen uit woede nog net niet om mijn oren. Geniet van jullie reis. Ik ga proberen te genieten van mijn kietskerstboom. Dus in Nepal is het rustger als in Banthum.

  • 18 December 2011 - 13:39

    Hanne:

    Echte nepalese wijn zeker???! veel succes met de voorbereidingen. En hele goede feestdagen en Gelukkig nieuwjaar alvast. maar dat komt vast goed met zo'n reis in 't vooruitzicht!!!

  • 21 December 2011 - 15:21

    Ben En Corrie:

    Annette en Klaske,

    een fijne vakantie en veel plezier met het onderzoek


  • 21 December 2011 - 18:41

    Oene En Grietje:

    Hallo Annette en Klaske,
    Neem de uitkomst van het onderzoek maar veilig mee terug naar Fryslan. Dan proosten we er op. Geniet ervan en we volgen jullie. Liefs van een van de zussen van Klaske.

  • 03 Januari 2012 - 11:38

    Cobie En Ben :

    Hallo Klaske en Annette,
    Heb net alle reisverslagen gelezen, wist niet dat jullie zo actief op het blog waren, maar ik ben nu weer helemaal bij.
    Voor jullie een goed en gezond 2012 en geniet van Nepal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

annette

op reis

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 230035

Voorgaande reizen:

24 Februari 2013 - 28 Februari 2014

Een geluksdag.

01 Maart 2013 - 25 Februari 2014

Geluksdag.

25 Februari 2013 - 25 Februari 2014

Geluksdag.

13 April 2012 - 22 April 2012

Nepal, here we come, voor een flitsend bezoek

30 December 2011 - 22 Januari 2012

Weer naar Nepal.

28 Januari 2011 - 20 Februari 2011

Daar gaan we weer

27 November 2010 - 17 December 2010

Bezoek Dambar en Arjun

28 Maart 2010 - 13 April 2010

weer naar nepal

26 November 2009 - 03 Januari 2010

Weer naar Nepal en daarna naar Houston

Landen bezocht: