Uitgerust op rustdag en ontsstresst - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu Uitgerust op rustdag en ontsstresst - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu

Uitgerust op rustdag en ontsstresst

Door: Annette en Klaske

Blijf op de hoogte en volg annette

15 Januari 2012 | Nepal, Kathmandu

Vandaag een rustdag. We hadden pas om 12.00u een afspraak met Arjun om naar Boudanath de Bhoeddistische tempel te gaan. Voor die tijd ontbeten en tot kwart voor 12 geshopt.

Van Boudanath zijn we naar Puspati gelopen. De tempel waar Hindoes hun doden cremeren.

Daarna rechtstreeks naar Dambar om de eerste dag van de maand te vieren. Nu is het half 10 en zitten we in Gaia het restaurant naast ons Guesthouse.

We zijn helemaal ontsstresst en gaan morgen voor 2 dagen naar ChamrangBesi. We zijn woensdagmiddag terug in de stad.

Morgenvroeg om 7.40u kunnen we mee met de universiteitsbus. We hebben al gepakt en nemen voor de 2 dagen alleen een slaapzak mee. We logeren in het huis van Ganga. Bij de Nepalgangers wel bekend.

• 15 Januari 2012 - 16:12

Marian Klein Ikkink:

ik lees helemaal niets over mountainbikes......en ik zie ze ook niet op de foto....
    lekke band??

• 15 Januari 2012 - 18:48

Jan R:

toch leuk dat jullie overal weer een fles wijn tegen komen

• 15 Januari 2012 - 18:53

Gert Bomhof:

Hallo meiden,
    Hele mooie foto´s. Afgelopen maandag vloog ik vanuit singapore over nepal richting amsterdam.
    Ik moest toen wel even aan jullie denken.
    Veel plezier verder,

Gert

• 15 Januari 2012 - 18:54

Gert B:

Inderdaad komen we die wijnflessen op veel foto´s tegen.
    Proost dus!

• 15 Januari 2012 - 22:43

Nellie O:

Jullie beleven veel onderweg. Het is goed om dit bij te houden via deze weg. Wederom leuk om te lezen. Nog een week genieten.

• 16 Januari 2012 - 04:22

Klaske En Annette:

Hallo Marian, die mountainbike hebben we even overgeslagen. Arjun zag het nl niet zitten om met ons op de mountainbike te gaan. Hij kan niet fietsen. We namen daarom een taxi naar Boudanath en van daar liepen we naar Puspatinath.

We zijn nu in de universiteit en checken de mail even. De bus naar het dorp ChamranBesi gaat pas om 15.00u vanmiddag. We moeten dus 4u wachten. Klaske houdt haar dagboek bij. Dat na 4u wachten vandaag waarschijnlijk vol is.

• 16 Januari 2012 - 08:07

Ida En Jan:

Kan mij de stress bij jullie nauwelijks voorstellen met al die belevenissen, een wijntje op zijn tijd doet wonderen.
    Mooie foto's en weer een mooi reisje in het voor uitzicht.

• 16 Januari 2012 - 12:46

Annelies Ebregt:

Heb je mail ontvangen en nu ook jullie reisverslag gelezen.
    Nogmaals mijn dank voor de zoektocht naar tapijtknoperijen. Ben heel erg benieuwd naar wat het heeft opgeleverd.
    Het gaat jullie goed.

• 16 Januari 2012 - 16:52

Willemijn:

Namasté Klaske en Annette,
    Super, wat maken jullie er een prachtige reis van.
    Zie op de foto een wijnfles, doe je het nu per fles niet per glas?
    Wij zitten nu in Oostenrijk en hebben onze eerste drukke dag achter de rug. Alles liep erg vlot en iedereen heeft kunnen skiën. Het is hier prachtig weer, stralend blauw, leuk team.
    Doe Arjun en Dambar de hartelijke groeten van ons.
    Liiiieefffsss, Willemijn

• 17 Januari 2012 - 16:58

Jos Vonk:

Klaske en Annet,
    Op afdeling A hoorde ik van jullie reisverslag. Wat een prachig land met mooie mensen.
    Het hoofdlampje staat je erg goed Klaske. Op welke hoogtes hebben jullie al gelopen en
    hoe zit het met de bergziekte? Klaske, mocht je nog bij een tuindorado komen wil je dan wat bijzondere zaden meenemen.
    Veel plezier nog,
    Jos

• 18 Januari 2012 - 09:49

Corrie En Ben:

Hallo Annette en Klaske,

Leuk om jullie verhalen te lezen, wat een belevenissen.
    ben benieuwd naar de volgende verhalen
    veel plezier