Nepal, here we come, voor een flitsend bezoek - Reisverslag uit Tijnje, Nederland van annette reiling - WaarBenJij.nu Nepal, here we come, voor een flitsend bezoek - Reisverslag uit Tijnje, Nederland van annette reiling - WaarBenJij.nu

Nepal, here we come, voor een flitsend bezoek

Door: Annette

Blijf op de hoogte en volg annette

11 April 2012 | Nederland, Tijnje

A.s. vrijdag vertrekken we voor een flitsend bezoek aan Nepal. We zitten in hetzelfde vliegtuig dan Dambar. Aly en ik hebben 3 plaatsen in de comfort klasse en Dambar een plaats in de economy classe. Verschil moet er zijn.
De taxichauffeur Surya heeft al ge-SMSt dat hij zaterdagmiddag op het vliegveld zal zijn. De bedden in het Imperial Guesthouse zijn opgemaakt. De tassen zijn gepakt. We zijn er klaar voor. Ik probeer deze keer deze site bij te houden op mijn nieuwe tablet. Niet om in te nemen.... Ben benieuwd of dat gaat lukken. Maandag gaan we samen met Dambar in de auto naar Chini Maya in Bardeo.

• 11 April 2012 - 19:55

Marian Klein Ikkink:

huh? 3 plaatsen?? gaan de koffers niet in t ruim dan??

• 11 April 2012 - 21:07

Lia:

goeie reis
    en een nieuwtje: 25 april hoopt Annette 4 kuikentjes uit te broeden !

• 11 April 2012 - 22:23

Fokelien:

Goeie reis en een fijne tijd daar ook al zal het maar kort zijn.

• 12 April 2012 - 17:28

Ali Kamermans:

Hallo Annette en Aly

Een goede reis en een fijn verblijf daar!
    Wil je de groeten doen aan Sabita?

• 12 April 2012 - 19:54

Jan R:

he Annette en Aly
    hou het flitsend, goede reis

• 12 April 2012 - 20:06

Annette:

Die Annette, gaat ze ook nog 4 kuikentjes uitbroeden. Wie had dat nu gedacht?
    Lia, ik kom 30 april op kraamvisite..... en jij een fijne dag 18 april. Helaas kan ik er niet bij zijn.

• 12 April 2012 - 20:19

Roos:

Goede reis en een fijne week! Groetjes!

• 13 April 2012 - 12:02

IJke En Geney:

Dag meiden, een hele fijn week in Nepal toegewenst en doe vooral onze bekenden de hartelijke groeten, pas goed op elkaar!!!!

• 17 April 2012 - 08:36

Fenna:

Leuk om de foto's te zien om een beetje een indruk te krijgen waar jullie nu zijn.
    Heel veel plezier nog!
    Groetjes Fenna

• 17 April 2012 - 11:40

Klaske:

Hoi dames.Aly jij bent net een Nepalese.je kunt zien dat je het weer naar de zin hebt.Het is er vast warmer dan hier.Gaan jullie ook nog naar de boerderij?Want dan wil ik nog wel zo,n squash om te proberen hier.Al weer veel gedaan lees ik.Van wie is dat mooie kindje die Sabita op de arm heeft?
    Ik ben snip verkouden ,maar ja vrij ,dus niemand heeft er last van.
    Nog heel veel plezier en doe ze de groeten nogmaals.

• 17 April 2012 - 11:46

Klaske:

Hoe staat het met het onderzoek?Ik zie op de foto,s dat er nog wel aangewerkt wordt.
    Maar een biertje zal met die temperatuur nu daar ook wel heel lekker smaken.
    Aly vond je de Dido lekker ?Dat was iets wat ik nou niet zoooo lekker vond,geef mij maar die gekruide aardappeltjes,nou doei