Zondag en maandag in Kathmandu Nepal - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu Zondag en maandag in Kathmandu Nepal - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu

Zondag en maandag in Kathmandu Nepal

Door: Annette en Aly

Blijf op de hoogte en volg annette

16 April 2012 | Nepal, Kathmandu

Zondag deden we een dagje Kathmandu. Met de taxi naar Boudanath, daar rondgekeken en gelopen. Daarna lopend naar het Guesthouse terug. We lopen een beetje fouten kwamen uitbij de Hindoe tempel Puspatinath. De wandeling was geweldig en Boudanath ook. Voordat we naar Boudanath gingen hebben we met Dambar alle reparaties doorgenomen. Het wordt mooi allemaal. Annette had maandag een crackt avontuurtje. Wanneer foto's plaatsen lukt dan kun je daar iets over zien. Maandag gingen we met Dambar en Sabita naar Chini Maya. Daar aten we in haar nieuwe restaurant dido met brandnetels en lokale kip. Daarna hoger de bergop naar een viskwekerij. Daar maakten ze ter plekke verse vis voor ons. Heerlijk. Om een uur of acht s avondswaren we terugin Kathmandu. We hoefden niet meer te eten en zaten nokkie vol. Wel een biertje nog en een wijntje op het terras. Straks vertrekken we voor 1 nacht naar ChamrangBesi naar Ganga. We gaan met de taxi via de universiteit. We nemen vanuit de universiteit 2 computer mee. We stappen met deze computers in de bus bij Panauti. Het is de lokale bus die nog avontuurlijkerisdan raftyen en paragliden tegelijk. Gelukkig zijn er op die weg geen tegenliggers. Op de tablet kan ik geen verslagen plaatsen op deze site. Daarom zitten we nu weer in ons oude vertrouwde internetcaf'e. Ook leuk. Wordfeud lukt wel.

• 17 April 2012 - 05:47

Marian Klein Ikkink:

Hey dames, klinkt weer goed! ga later wel foto's kijken, moet zo werken, maar wilde dit even lezen. Enneh Alie wat is je wordfeudnaam?? dan "beep" ik je ff op!

groetjes en heel veel plezier op deze avontuurlijke week!

• 17 April 2012 - 09:00

Lia:

welke foto hoort bij Annettes avontuurtje want daar ben ik natuurlijk nieuwsgierig naar !
    Is het echt 29 graden bij jullie ? in Eelde was het min 8.
    doei

• 17 April 2012 - 10:15

Emy:

WAT leuk om jullie verhalen weer te volgen. Nou een supertijd
    gewenst en oehhhhh echt een lekkere temperatuur!! :)

• 17 April 2012 - 17:18

Akky:

Hoi hoi,
    Ik heb de foto,s weer bekeken en geniet zo weer met jullie mee.
    Aly wat zie je er mooi uit in je rose pak, net een Nepalese.
    Geniet van jullie reis.
    Groet Akky

• 17 April 2012 - 18:05

Lucie:

Hoi Aly en Anette,

Ik volg jullie vanuit een koud,('s ochtends ruiten krabben) Terkaple. Geniet van alle momenten van jullie vakantie.

Oant sjen,

• 18 April 2012 - 07:26

Fokelien:

Als ik de foto's zie ben ik wel jaloers op jullie, geniet er maar van.
    De temperatuur spreekt mij ook wel aan in Tanzania was het ook zo warm nu is het wel aanpassen hier in Nederland, blijf nog maar lekker even weg.

• 18 April 2012 - 13:51

Mirjam:

Wat een leuke foto's en wat zien jullie veel ! Super ! Geniet en blijf veel foto's maken, ik kijk er naar uit ! Dikke tût

• 18 April 2012 - 22:28

Wiesje:

Wat leuk om jullie zo te kunnen volgen. Nog veel plezier en geniet ervan.
    Groetjes