Straks al vertrek richting Schiphol - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van annette reiling - WaarBenJij.nu Straks al vertrek richting Schiphol - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van annette reiling - WaarBenJij.nu

Straks al vertrek richting Schiphol

Door: annette

Blijf op de hoogte en volg annette

24 December 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo everybody,

Because of the weathercondition in the Netherlands this night, the taxi will bring me to Amsterdam today. I will leave 16.00 o'clock this afternoon.

I will stay next night in the IBIShotel schiphol Airport.

by@are

• 24 December 2009 - 13:26

Annette Reiling:

Schrik niet van de temperatuur in Houston Volgens mij geeft dit de temperatuur aan van Housgton in Noord Amerika en niet Houston Texas. Overdag is het ongeveer 19gr Celsius s nachts ongeveer 0-5 gr.

• 24 December 2009 - 13:33

Willemijn:

He, wereldreiziger.
    Wat een prachtige reis hebben jullie met elkaar gemaakt. Ik wens je goede feestdagen in Amerika en een plezierige start in het nieuwe jaar. Liefs, Willemijn

• 24 December 2009 - 14:54

Marian :

Dit is heen heel lang jaar voor jou! bijna 1 dag extra! Het jaar begon al een paar uur eerder dan in nederland, oud en nieuw zaten we toen in chamrangbesi, ik weet iet precies wat het tijdverschil is in arizona, maar hier in nederland zitten wij eerder in 2010 dan jij.

zo zie je maar, als je het goed regelt, kan je de tijd verlengen ;-)
    veel plezier daar! en een goede reis.

• 24 December 2009 - 15:28

Jan:

he annette goede reis en tot volgend jaar

• 24 December 2009 - 18:35

Hanne:

Hoi Annette, slaap lekker in Amsterdam, en een hele goeie reis naar Houston, en mooie feestdagen daar. En natuurlijk een gewelidig 2010 gewenst met geweldige reiservaringen!

• 26 December 2009 - 07:24

Hetty:

Hoi Annette,

Wij zitten nu in een internetcafe vlakbij ons laatste hotel. Wij vertrekken aanstaande maandag naar Nederland.
    Fantastische reis gehad.

Jij een mooie reis verder en tot ziens ergens in januari.

Bahtjes Hetty en Jaap

• 26 December 2009 - 17:45

Annette Reiling:

Sinds gistermiddag ben ik in Houston. In Nederland liep het vliegtuig vertraging op in verband met het weer. Het vliegtuig moest ge-de-iced worden. Een uur later dan gepland landden we in Houston, waar Sovita en Steven me op stonden te wachten. Voor je het vliegveld verlaat werden er uitgebreid vingerafdrukken en een irisscan gemaakt. Op de lopende band lopen allerlei beagletjes (hondjes) rons die ruiken of je fruit of iets anders het land hebt binnengebracht. Mijn kaas werd er niet uitgehaald. Vanmorgen ontbeten met Nederlandse kaas, mueslibrood en kwark. Sovita enn Steven wonen midden in het bos, een uur rijden vanaf Houston. Ze wonen op het zelfde terrein dan de ouders van Steven, maar wel in een apart huis. Ik heb een slaapkamer aan 1 kant van het huis met een eigen badkamer. Buiten sta ik meteen in het bos. Winkels en andere zaken zijn hier minstens een 1/2 uur rijden vandaan. Alles is hier groot, zelfs de mensen. Ik zal proberen een paar foto's te plaatsen.