Geland - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu Geland - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu

Geland

Door: annette

Blijf op de hoogte en volg annette

30 Maart 2010 | Nepal, Kathmandu

Hallo allemaal,

Het is hier nu dinsdagochtend een uur of 7 en ik zit met mijn laptopje op bed deze site bij te werken.

10 minuten geleden Tea, Jannie, Gerrit en Bert uigtgezwaaid, want zij gaan vandaag voor een 10 daagse trek naar de Annapurna bij Pokhara.

Gisteren zijn we om half 4 na een goed vlucht geland en waren we om 5 uur in het hotel. We zijn met de taxi gegaan omdat in de wijk waar Dambar woont een staking was en hij niet met de auto van huis kon, tot zijn grote verdriet. Voor ons niet erg hoor, want taxi's genoeg. Met alle spullen op het dak ging dat helemaal goed.

Daarna "even" uitgerust. Bakhat even gesproken en s avonds naar het Tibetaanse Utse restaurant. Momo's gegeten en iets gedronken. Om uur of 8 kwamen de andere 4 friezen, die we nog niet hadden gezien ook bij Utse, en hebben we met zijn allen hun eerste indrukken van Nepal en de boerderij doorgenomen. Ook zij zijn inmiddels verslaafd heb ik begrepen.

Weet je wie we op Schiphol tegenkwamen en in het zelfde vliegtuig zat. Ook nog een collega ergatherapeut. Het Nepalvirus is inmiddels toegeslagen bij meerdere collega's.

Vandaag gaan we de reis naar Lumbini vsstleggen bij Keshab en naar Kopan en morgen naar de boerderij, waar 600 gasten verwacht worden voor de adoptie en hindo ceremonie.

Allemaal de groeten van IJke, Geney en Annette

by@are

• 30 Maart 2010 - 05:04

Dick Beumer:

Namaste Annette,
    Wil jij Kesjav Panday van Mountain Leaders, mr. Krishna and mr.Juju van het Imperial Questhouse de groeten van mij doen?
    Naast de Rinsma Foundation ben ik nu ook toegetreden tot het bestuur van de SMPN. Ik hoop dit waar voor de 10 e keer een bezoek te brengen aan Nepal. Veel plezier en de groeten aan allen.

• 30 Maart 2010 - 05:48

Jan En Anny:

Dag Allemaal,

Fijn dat jullie er zijn,nu nog een goede doorreis, alle goeds, van ons, veel plezier.groetjes.

• 30 Maart 2010 - 16:58

Hilry:

Hoi Annette,
    fijn dat jullie weer goed zijn aangekomen.
    Ben heel benieuwd naar de ceremonie op de boerderij. Groet aan allen

• 01 April 2010 - 19:09

Doriene Vd Kaaden:

dag Geney, Yke en Anette,

fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Mochten jullie Tea en aanhang weer zien, doe ze dan de groeten