De laatste volle dag in kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu De laatste volle dag in kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu

De laatste volle dag in kathmandu

Door: annette

Blijf op de hoogte en volg annette

11 April 2010 | Nepal, Kathmandu

Vanmorgen met Chini Maya naar het B&B Hospital geweest waar de hazelip operaties gedaan worden. We werden door de hoofdchirurg en zijn staf uitgebreid ontvangen. Ze worden gesponsord door een Am. organisatie en het heet 'smile train'. Het zag er goed uit. Ze lieten ons foto's zien van voor en na de operaties. Ook wij konden hun de foto van Susila, het meisje uit Bardeo laten zien en zij waren verrukt van het resultaat. Woensdag gaat Chini M. met Anil Tamang naar dit ziekenhuis. Zij zullen een email sturen met een foto van Anil na de operatie.
Ganga kwam vanmiddag met iemand die hulp vroeg voor een 8jarig meisje met leukemie. De stichting heeft 100 euro bijgedragen voor behandeling.
Annette heeft zich nog even uitgeleefd in shopping zonder ijke en geney, ze greep haar kans. Alleen Chini M. liet haar niet alleen gaan. Daarna met Ganga en Chini Maya naar het huis van Sabita voor het avondmaal. Zijzelf kwam veel te laat opdagen omdat haar bus in een enorme file stond.
Morgen begint de terugreis, maaaaaar ... er is een BANDA = staking, waardoor er geen taxi's auto's, motors enz mogen rijden. Er zal hoogstwaarschijnlijk een toeristenbus rijden alleen naar het vliegveld. Het heeft 1 voordeel: er is geen ander verkeer op de weg.

• 11 April 2010 - 17:35

José:

Hallo Geney, Yke en Annette,
    Ik wens jullie een goede teruchtvlucht naar Nederland.
    Trek een trui aan want het is guur!

• 11 April 2010 - 17:35

Marian Klein Ikkink:

ik wens jullie weer een goede terugreis ;-)

• 11 April 2010 - 19:11

Jan:

Hallo Geney, Yke en Annette, al vast een goede terug reis, en annette ik neem aan alvast tot volgende week

• 11 April 2010 - 20:16

Dick Beumer:

Een goede terugvlucht gewenst.

• 11 April 2010 - 20:29

Doriene Vd Kaaden:

Wat een prachtige lipjes zijn het geworden!!!
    Ik word er koud van.
    Goede reis terug. En al is het koud de bomen worden al een beetje groen hier

• 11 April 2010 - 21:23

Ali Kamermans:

Hallo samen,
    Ik heb weer genoten van je reisverslagen en foto's.
    En wat worden er mooie mondjes gemaakt,prachtig!!
    Een goeie terugreis gewenst en tot een volgende keer.

• 11 April 2010 - 22:28

Jan Krol:

wij wensen jullie een goede terugreis

• 12 April 2010 - 15:54

Fokelien:

Even geen reisverslag gelezen. En dan ineens gaan jullie weer naar huis.
    Wat hebben jullie weer veel meegemaakt.
    Steeds weer op andere plaatsen en onder andere omstandigheden de mensen daar ontmoeten.
    ik hoor en zie vast nog wel meer van je reis.
    Kom weer veilig thuis.
    Hartelijke groet Fokelien

• 12 April 2010 - 19:55

Ellie Cornelissen:

ach ach, wat jammer ik had geen idee dat Annette weer op de comp. zou verschijnen, totdat ik rennie zondag sprak en die had al de foto,s gezien van jullie ik wens jullie nu dan ook goeie terugreis , maar misschien zijn jullie al terug van al de belevenissen . Hartelijke groeten Ellie.

• 13 April 2010 - 07:48

Hanne:

Wat hebben jullie veel gedaan, geweldig! een hele goede reis terug gewenst!!!