Bijna weer naar Nepal - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu Bijna weer naar Nepal - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu

Bijna weer naar Nepal

Door: annette

Blijf op de hoogte en volg annette

19 Maart 2010 | Nepal, Kathmandu

In een onbewaakt ogenblik hebben Geney, IJke en ondergetekende een paar weken geleden een reisje van twee weken naar Nepal geboekt. We hebben erg veel zin om voor de 4e maal met z'n drietjes naar Nepal te reizen. De bedoeling is dat we in ieder geval 3 dagen naar Lumbini, de geboorteplaats van Bhudda gaan. Daarnaast brengen we natuurlijk een bezoek aan de boerderij in Keraghadi, Ganga en familie in ChamrangBesi en ChiniMaya in Bardeo. Waarschijnlijk reizen Ganga en Chini Maya met ons mee naar Lumbini. Twee weken geleden kreeg ik een mailtje uit Nepal dat op 31 maart en 1 april een ceremonie wordt georganiseerd op "onze" boerderij, waarin de 3 halfwezen, volgens de Nepalese cultuur worden geadopteerd. Daarnaast worden de 2 eigen zoons op de boerderij volgens de hindoe rituelen ingewijd. We gaan dus van allerlei bijzondere dingen meemaken.
Kan bijna niet wachten tot we weer in Nepal zijn.

• 19 Maart 2010 - 21:00

Ali Kamermans:

Hallo Annette

Ik wens je heel veel plezier!!!!
    En zal je verhalen wel weer met plezier lezen,en je op de reis volgen.
    Groeten van mij

• 19 Maart 2010 - 21:21

Annette Reiling:

N.B. We arriveren maandagmiddag 29 maart in Nepal. Eerst nog even een paar dagen in Nederland.

• 20 Maart 2010 - 09:16

Hilry:

Hoi Annette,
    wat een bevoorrecht mens ben je toch! :)
    Natuurlijk ga ik je ook weer 'volgen'! Hartelijke groet,

• 20 Maart 2010 - 12:24

Jan Krol:

hallo Annette, Yke en Geney een hele goede reis toegewenst, wij kijken uit naar de reisverslagen, Jan en Griet.

• 21 Maart 2010 - 13:41

Ijke En Geney:

nou ook wij verheugen ons zeer op een terug zien met Nepal en m.n. met Chini Maya die we sinds 2001 niet meer hebben gezien, maar ook met Ganga en het dorp van Ganga waar we door politieke onrusten sinds 1998 niet meer zijn geweest.
    Het is een zeer onverwachte reis, we waren voor het laatst in 2007 in Nepal met een ander gezelschap,maar we gaan nu weer leker ouderwets met z'n driéen opstap.

• 22 Maart 2010 - 18:05

Henk En Brenda :

annette en ijke en geney wij wensen jullie een goede reis en veel plezier in nepal.

gtoetjes.

• 24 Maart 2010 - 09:20

Hanne:

Hallo Yke, Geney, en Annette, een geweldige reis naar Nepal toegewenst!!!Geniet van het weerzien met de mensen en het land! En kom daarna maar een keer mijn verjaardag vieren (met foto's en verhalen!)
    Oan't sjen, Hanne.

• 25 Maart 2010 - 00:31

Marian :

heel veel plezier samen! en ook ik zal jullie graag uitgebreid volgen. Doe de groeten aan Ganga en alle anderen die ik daar heb ontmoet en die jullie treffen.

goede reis
    Marian

• 25 Maart 2010 - 21:35

Steve And Sovita:

It is great you are going back to Nepal. Have a good trip with a lots of nice people and photos.

• 26 Maart 2010 - 18:38

Doriene Vd Kaaden:

Ha Annette,

na alle enthousiaste verhalen van Geney en Yke afgelopen woensdag, ben ik nieuwsgierig geworden naar jullie belevenissen.. Goede reis.

• 28 Maart 2010 - 09:44

Annette Reiling:

"ok , the guest are in keraghari happy, suntali rang me today
    wish you all the best. Best arrival. ring me as you are in town
    see you soon sabita"

Krijg net bovenstaande mailtje uit Nepal. Tea, Jannie, Bert en Gerrit uit Friesland zijn nu op de boerderij.

Ik ben nu nog in Nederland en arriveer morgen in Nepal.