Geland - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu Geland - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu

Geland

Door: annette

Blijf op de hoogte en volg annette

30 Maart 2010 | Nepal, Kathmandu

Hallo allemaal,

Het is hier nu dinsdagavond een uur of half elf en ik zit met mijn laptopje op bed deze site bij te werken.

Vandaag naar Kopan geweest om de Tibetaanse monnik te ontmoeten die in mei naar Nederland komt om in Emst les te gaan geven.
Aan het eind van de middag zelfs een lekkere frisse regenbui op onze hoofden. Onderweg bamboe krukjes gekocht die we morgen als kadootje op de boerderij gaan geven. Het zijn de lokale krukjes. Ik hoop dat ze ze leuk vinden want plastic wordt veel meer gewaardeerd. Maar wij vinden het geen gezicht op de lokale boerderij .....al dat plastic. Bah... Morgen vertrekken we om 11.00u naar de boerderij in Keraghadi. Dambar gaat met ons mee met zijn neefje.

Het wordt vast heel bijzonder de ceremonie rond de de adoptie van onze "gesponsorde halfwezen" en de hindoe ceremonie naar volwassenheid van de 2 oudste eigen kinderen van het gezin dat op de boerderij woont. Er zijn niet veel buitenlanders die dit zo mee mogen en kunnen maken. IJke gaat het filmen en we maken natuurlijk foto's.

Vanavond viel de electriciteit weer uit en wanneer het lukt zet ik hier een foto bij van ons 3-en bij kaarslicht in het Gaia restaurant met een lekker wijntje (2,80 Euro) erbij voor de prijs van bijna een hele maaltijd.

Lumbini is ondertussen geregeld en Ganga en Chini Maya gaan a.s vrijdag mee. We gaan dus met zijn 5-en.

We genieten. De groeten uit een al erg warm Nepal.

IJke, Geney en Annette

by@are

• 30 Maart 2010 - 18:01

Marian Klein Ikkink:

er staat geland.....maar ik lees dat er al weer een heel programma is afgewerkt! Leuk!
    veel plezier en de groeten op de boerderij!

• 30 Maart 2010 - 19:05

Brenda:

Ziet er gezellig uit zo die kaarsjes.

• 30 Maart 2010 - 21:48

Jan:

foto bij kaarslicht is goed gelukt

• 01 April 2010 - 09:48

Jan:

Fijn dat alles zo goed verloopt.Geniet van het mooie weer. Hier is het koud.Doe iedereen, die ik daar ontmoet heb, de hartelijke groeten van mij. Wens jullie nog een mooie vakantie.

• 11 April 2010 - 09:09

Tea:

e laatste dagen nog even genieten van het lekkere warme leven in Nepal. Onze trekking hebben we vandaag afgesloten. Wij nu ook weer even lux genieten.
    Straks goeie reis terug. Groeten van ons vieren!