Dambar en Arjun op reis in Nederland - Reisverslag uit Tijnje, Nederland van annette reiling - WaarBenJij.nu Dambar en Arjun op reis in Nederland - Reisverslag uit Tijnje, Nederland van annette reiling - WaarBenJij.nu

Dambar en Arjun op reis in Nederland

Door: Annette

Blijf op de hoogte en volg annette

27 November 2010 | Nederland, Tijnje

Zondagmorgen komen Dambar en Arjun van Dambars silverfactory aan op Schiphol. Zij reizen de komende 3 weken door Nederland en hebben allerlei afspraken met vrienden en leggen bezoekjes af om hun zilver te laten zien. Er is van hen zilver te bewonderen en te kopen op de volgende momenten;

Dinsdag 30 november, creativiteistruimte Revalidatie Friesland, 16.15u-21.00u

Vrijdagmiddag en avond, 3 december bibliotheek Ommen,

Zaterdag 4 december, Wereldwinkel Gorredijk, vanaf 13.00u

Woensdag 8 december, 15.00u-21.00u kerstfair Hoofdstraat Beetsterzwaag.

www.dambar-silver.com

Zij zijn dan ook steeds zelf aanwezig

• 27 November 2010 - 19:32

Ali Kamermans:

Heel veel plezier samen!!!!

• 02 December 2010 - 14:02

Rennie En Loek:

Hoi lieve mensen, we verheugen ons op jullie komst morgen! Twaalf uur lijkt me goed, dan schuiven we meteen aan tafel, want om 13.30 uur is de bieb open. We zorgen wel dat we 's morgens alles klaar hebben gezet. Heeft Dambar zelf kleden bij zich om het zilver op te leggen? Ik zag het op de foto's.jammer dat je niet lang bij ons blijft, maar alle begrip voor je drukke programma. Tot morgen en rij voorzichtig!! Groet van Rennie en Loek.

• 02 December 2010 - 16:48

Annettereiling:

Hallo Rennie,

Dambar heeft kleden enzovoort mee.
    Dus een tafel of tafels zijn genoeg. Hij heeft ook een laptop mee met de DVD.
    Wanneer er twee tafels zijn wil ik ook van de stichting Nepal Sambandha nog wel wat spulletjes neerleggen. Maar het hoeft niet persé. Zie maar of er ruimte is, ik neem het in ieder geval mee, tot morgen

• 04 December 2010 - 13:26

Henk Rüger:

Een paar weken geleden bij Dambar op bezoek geweest in zijn werkplaats in Kathmandu. Geweldig mooi als je ziet wat daar gebeurt met anders kansarme mensen.
    Is Dambar alleen in het noorden tijdens zijn verblijf in Nederland of komt hij ook nog naar andere streken?

• 04 December 2010 - 19:32

Annette Reiling:

Hallo Henk Ruger,

Dambar en Arjun gaan ook nog naar Amsterdam (15 dec) , Weesp ( 7 dec), Meppel (9 december) en Zevenhuizen (groningen) (10 dec).

Henk wanneer je Dambar een emailtje stuurt waar je woont, dan zal hij je doorgeven waar je terecht kunt: dambar_bk@hotmail.com

greetings from Dambar.

• 07 December 2013 - 11:11

Ineke Korte:

donderdag 19 december: wij verheugen ons op het bezoek van Dambar en Arjun in Rijssen (Overijssel) in de Wereldwinkel. Zijn zilverwerk is van 11.00 tot 20.00 uur te bewonderen.