Gearriveerd, meer dan een uur te vroeg geland. - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu Gearriveerd, meer dan een uur te vroeg geland. - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu

Gearriveerd, meer dan een uur te vroeg geland.

Door: Annette en Klaske

Blijf op de hoogte en volg annette

31 December 2011 | Nepal, Kathmandu

Daar zitten we dan aan ons
Oudejaarsavond diner in Gaia(Kathmandu). Half acht Nepalese tijd. Het vliegtuig landde veel te vroeg. Op het vliegveld in geen velden en wegen Dambar en Arjun te bekennen, dat dachten we tenminste. We zijn niet voor één gat te vangen en zelf maar met een taxi naar het Guesthouse. Daar blijkt Dambar al gebeld te hebben, hij en Arjun zijn op het vliegveld met de motor. Blijkt de benzine op de bon en hadden we toch een taxi moeten nemen. Eerste indrukken van Klaske: heftig, stoffig, herrie, kleurrijk, gastvrij, vriendelijk, etc kortom indrukwekkend, maar het bier smaakt goed en het eten ook.

PS: Na het eerste wijntje in het vliegtuig waren we niet lazarus maar arabier, zie foto.

• 31 December 2011 - 14:22

Hetty:

Nou dames, dat was een snelle overtocht!

Hele goede jaarwisseling en veel lol bij alles wat jullie doen.
    Ik neem nog even een oliebol.

Doei Hetty

• 31 December 2011 - 14:24

Marian Klein Ikkink:

mooi hoor! veel plezier, lekker eten en een fijne jaarwisseling

• 31 December 2011 - 15:19

Fokelien:

Wat geweldig dat je zo veel eerder aangekomen bent. Leuk dat ik weet waar jullie zitten, geniet ervan, fijne jaarwisseling, groet Fokleien

• 31 December 2011 - 15:38

Geney En Ijke India:

Dag dames, wij zijn nu in radjagier bijna op de plaats van besteming waar we de komende dagen lessen van de dala lama gaan volgen. Wij hebben lekker warm weer en in het geheel niet het gevoel dat het oudsjaarsavond is.
    Doe de groeten aan al onze nepelese vrienden en geniet