Eén januari in Kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu Eén januari in Kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu

Eén januari in Kathmandu

Door: Annette en Klaske

Blijf op de hoogte en volg annette

02 Januari 2012 | Nepal, Kathmandu

Vanmorgen om half negen wakker, Klaske was al gedouched en alles, wat dat dan ook mag zijn. Zelfs met de rug naar de straal om geen water binnen te krijgen. Daarna snel ontbeten met muesli en brood en koffie. Bakhat kwam om 10.00u langs. Ik heb hem geld voor zijn dochter gegeven die we sponsoren. Helaas rook hij al naar drank. Daarom durf ik geen geld voor de andere kinderen in zijn dorp mee te geven. Ik ben bang dat hij een gedeelte voor drank gaat gebruiken. Om 13.00u kwam Reecha langs. Met haar hebben we afgesproken dat we donderdag 12 januari naar Bardeo gaan voor een pompoenen project en daarna een dag naar een dorp waar geiten worden gekocht voor de vrouwen. Verder belde Tashi uit Pokhara. Met hem hebben we paragliden geregeld en de trekking. Bij Takhur een busticket naar Pokhara voor a.s. woensdag. Morgen gaan we naar de boerderij in Keraghadi. We gaan waarachijnlijk met een taxi, want de benzine is op. Dambar kan geen benzine kopen. Er staan rijen voor de pomp met politiebewaking. Zie foto vorige pagina. Dambar gaat wel mee maar dan in een taxi. Klaske heeft een slaapzak gekocht want het is hier s nachts koud. Oliebollen mix aan Dambars vrouw gegeven, zij gaat proberen deze te bakken. Arjun, het neefje van Dambar, heeft de 2 puzzles uit het kerstpakket in no time opgelost. Dus collega's van RF, stuur ze mee met Annette de volgende keer. Klik op vorige voor de foto's.

PS, ons onderzoek vordert gestaag.

by@Areklaske

• 02 Januari 2012 - 09:31

Hetty:

Hallo dames,

De allerbeste wensen voor 2012!

Annette ik wist niet dat je van plan bent om pas over 354 dagen terug te komen...........?

Groetjes

• 02 Januari 2012 - 09:39

Ingeborg:

Annette, Klaske en aan alle bekende Nepalesen: een heel gelukkig en gezond 2012!!!

• 02 Januari 2012 - 16:33

Ali Kamermans:

Hallo Annette en Klaske

Een heel gelukkig nieuwjaar!!!

• 02 Januari 2012 - 17:04

Marian Klein Ikkink:

hallo dames,

ja klaske, kijk maar uit met dat water! en anders heeft Annette vast wel "stoppers" bij zich. Leuk hoor, roept weer heel wat herinneringen op. Veel plezier en ik blijf t volgen. En skypen kan natuurlijk ook altijd..
    doeg
    marian

• 02 Januari 2012 - 18:01

José:

Hallo Annetje,
    De beste wensen voor 2012!!!!
    Bedankt voor je leuke kaartje!!! hahahahaha
    Geniet van je weken in Nepal en doe bekende van mij de groeten.

• 02 Januari 2012 - 18:55

Jaap:

De beste wensen voor 2012.
    Vooral ook het beste in Nepal
    Dus ook de beste wensen voor alle Nepalezen.