Nog twee uurtjes en dan staat de taxi voor - Reisverslag uit Tijnje, Nederland van annette reiling - WaarBenJij.nu Nog twee uurtjes en dan staat de taxi voor - Reisverslag uit Tijnje, Nederland van annette reiling - WaarBenJij.nu

Nog twee uurtjes en dan staat de taxi voor

Door: Annette

Blijf op de hoogte en volg annette

30 December 2011 | Nederland, Tijnje

De tas is gepakt, nog even wachten en daar gaan we weer. 20 kg kleding om in Nepal een goede bestemming te geven. Op de boerderij vroegen de pleegkinderen om winterjackets en die zitten er ook bij. Verder veel kleding gekregen van de buren en dat gaat ook mee. Ook een tweedehands mobieltje. Ik heb net nog even geskypt met Arjun die melde dat er weer 10 uur per dag geen elektrisch is. Wanneer de stad te veel elektrisch op een dag gebruikt dan wordt er de volgende dag metéén weer gekort. Een uur minder elektriciteit is het gevolg. Moeten ze hier eens doen. Aan de grootgebruiker de volgende dag metéén minder leveren. Het draagt vast bij aan een beter milieu.
In Nepal is het overigens nu kouder (18 gr C) dan normaal en hier warmer. Wel verwacht ik daar elke dag zon en geen regen. Het ontvangstcomitée is in Nepal al geregeld heb ik begrepen en zondag is er een welkomsparty of Nieuwsjaarparty bij Dambar. Wat ook leuk kan zijn is naar het Summit hotel waar de Nederlanders die in Nepal wonen Nieuwjaar vieren. Maar of ik dat nu echt wel wil dat weet ik nog niet. Dat lees je volgende week maandag dan wel weer

• 30 December 2011 - 15:34

Annette Reiling:

Ons mobiele telefoonnummer in Nepal is. 981 891 5634. (nepalese simcard)
    Er moet dan wel het landnummer van Nepal voor.

Groet Annette

• 30 December 2011 - 15:38

Tea:

Hoi Annette en Klaske,
    Een hele goeie reis gewenst. We volgen jullie met veel belangstelling!
    Groeten, Tea

• 30 December 2011 - 15:41

Dick Beumer:

Ik dacht dat jullie al vertrokken waren maar alsnog een goede reis gewenst en veel (werk) plezier.

• 30 December 2011 - 15:41

Dick Beumer:

• 30 December 2011 - 16:55

Marian Klein Ikkink:

Hoi Annette en Klaske, goede reis en veel plezier!

• 30 December 2011 - 17:49

Fokelien:

Een hele goede reis gewenst doe iedereen maar de groeten hoop dat jullie een fijne tijd hebben in Nepal,goede jaarwisseling en voor het nieuwe jaar alle goede gewenst.
    Hartelijke groet Fokelien

• 30 December 2011 - 18:28

Jan R:

hé Annette en Klaske
    goede reis en rustig aan met nieuwe producten

• 30 December 2011 - 18:47

Ali Kamermans:

Hallo Annette en reisgenote,
    Een hele goede reis gewenst en een fijne tijd daar!!
    En ook een goede jaarwisseling.
    Ik ga jullie weer met veel plezier volgen.
    Groeten uit Vroomshoop

• 30 December 2011 - 19:44

Jan Wibbelink:

Hoi Annette, en heel goede reis. heb nog geprobeerd je te bellen,maar waarschijnlijk was je al onderweg.
    Doe alle bekenden daar de hartelijke groetem. Een heel fijne tijd.

• 30 December 2011 - 20:43

Annette En Klaske:

Nu even op Schiphol, free WIFI. Het is hier erg rustig. Want wie gaat er nu op 30 december vliegen?

• 30 December 2011 - 21:38

Karin:

Hey Annette en Klaske,
    Een hele goede reis en alvast een gezellige jaarwisseling gewenst!

• 31 December 2011 - 08:46

Jan En Ida:

Hoi Klaske en Annette.
    Hoop dat jullie een goede vlucht hebben gehad, alvast een goede jaarwisseling toegewenst. hopen dat jullie daar een fijne tijd in Nepal zullen hebben.

• 31 December 2011 - 10:51

Akky:

Hoi Klaske en Annette,
    Hopelijk hebben jullie een goede reis gehad.
    Nu maar even lekker slapen, dan kunnen jullie daarna genieten van de jaarwisseling.
    De Beste wensen voor 2012

• 31 December 2011 - 11:28

Joop:

Hoi Anette en Klaske,

Hopelijk hebben jullie een goede reis gehad. Geniet van de reis en alvast een goede jaarwisseling toegewenst!

• 31 December 2011 - 12:09

Petra G:

Hallo Annette en Klaske,veel plezier,geniet ervan!

• 31 December 2011 - 15:36

Hanne:

Hoi Annette en klaske, heel veel reisplezier, en het allerbeste voor 2012!!!! Groeten van Hanne