Een uur te vroeg in ......maar niet heus. - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu Een uur te vroeg in ......maar niet heus. - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu

Een uur te vroeg in ......maar niet heus.

Door: Annette en Klaske

Blijf op de hoogte en volg annette

04 Januari 2012 | Nepal, Pokhara

Vandaag om half 3 per bus in Pokhara gearriveerd. Onderweg SMS ste Annette Tashi dat we om half past three in Pokhara zouden arriveren. Ons engels van tegenwoordig. Tashi vroeg zich al af waarom de bus een uur later dan normaal aan kwam. Op het busstation Tashi gebeld, hij natuurlijk stomverbaasd, je SMS ste half past three. Hij meteen per motor vanuit het refugeekamp naar het Greenland hotel en wij per taxi.
Onderweg mooi uitzicht op de rivier en op de prachtige omgeving. Veel gezien het werd zelfs zonnig en warm onderweg. Nu zitten we even in een internetcafé, omdat het regent en we geen paraplu hebben. Onderweg hebben we gedroogde vis gekocht uit de rivier. De vis en kinderkleding hebben we meegegeven aan Tashi.

We hebben vandaag afgesproken dat we morgen naar Tashi en familie gaan en de trekking permits voor a.s. vrijdag regelen. Tashi regelt een gids en verder doen we alles op eigen gelegenheid. We zijn dan volgende week maandag terug in Pokhara. Dinsdag a.s. gaan we paragliden en voor volgende week woensdag hebben we een vliegticket naar Kathmandu.

Dearna gaan we naar Bhardeo, Chaimalé en ChamrangBesi.

• 04 Januari 2012 - 13:09

Klaske En Annette:

In het internet caféé is het weer gelukt om foto's te plaatsen. Niet helemaal op volgorde, want dat is lastig en kost extra tijd. Kijk ook even goed naar de voetmassage op de boerderij en de benen.

• 04 Januari 2012 - 14:34

Fokelien:

Leuk om de foto's te zien van de familie op de boerderij.
    Smaakten de oliebollen?
    Jullie een hele fijne tracking in de bergen gewenst.
    groet Fokelien

• 04 Januari 2012 - 14:37

Annette:

Hallo Fokelien,

De eerste oliebollen waren aangebrand, de laatste oliebollen waren lekker.

• 04 Januari 2012 - 15:11

Anita Eilander:

Hoi Annette en Klaske
    Klaske ken ik niet maar dat maakt niet uit,de beste wensen voor het nieuwe jaar en geniet maar lekker van jullie "uitje"Vind het geweldig dat we vanuit Nederland zo met jullie mee mogen kijken. Groetjes Anita

• 04 Januari 2012 - 17:00

Marian Klein Ikkink:

die voetmassage.....heb ik de mitini gemist???