Terug in de bewoonde wereld - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu Terug in de bewoonde wereld - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu

Terug in de bewoonde wereld

Door: Annette en Klaske

Blijf op de hoogte en volg annette

09 Januari 2012 | Nepal, Pokhara

We zitten op dit moment met spierpijn in restaurant Boomerang in Pokhara na te genieten van onze trekking. Yam onze gids en onze drager is mee. We hebben het weer erg getroffen. Leuke Nepalees en net vader geworden van een derde kind. Gelukkig een zoon. De pilsjes gaan er bij ons in als koek en er is live muziek. Tashi heeft voor ons morgenvroeg om half 12 paragliden geregeld.

De laatste dag van de trekking hebben we heerlijk 's morgens in een warme bron gezeten.

• 09 Januari 2012 - 15:27

Marian Klein Ikkink:

hallo annette en klaske, kijk uit hoor! als de pilsjes erin gaan als "koek" dan is er iets niet goed met die pilsjes ;-)
    ik ga me nu klaarmaken voor mn tentamen, moet om 6 uur in grunn zijn.
    groetjes, eet smakelijk en niet teveel "koekjes"

• 09 Januari 2012 - 16:52

Ida En Jan:

Ben blij dat het bier hier wat dunner is, niet te veel van dat koekbier hoor want dan klopt het morgen zo in jullie hoofd met het paragliden, Hoop dat het weer morgen goed is dan zal het vast een hele belevenis zijn daar in de lucht te zweven (foto toestel niet vergeten).
    Groeten J en I

• 10 Januari 2012 - 09:55

Gerben, Karin, Hanna:

Hallo,

Wat een mooi foto's allemaal en mooie verhalen. Volop genieten zo lezen wij wel. Veel plezier met het paragliden. Leuk dat we zo op de hoogte kunnen blijven!

• 10 Januari 2012 - 12:35

Nellie.O:

Hallo Klaske en Annet.
    Zoals ik zie is het een prachtige Beleving.Erg leuk om te lezen en om de foto`s te zien. Zo blijven we op de hoogte. Maar al die drankflessen en die plantjes?