Paragliden in the air, we did it, met knikkende kn - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu Paragliden in the air, we did it, met knikkende kn - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu

Paragliden in the air, we did it, met knikkende kn

Door: Annette en Klaske

Blijf op de hoogte en volg annette

10 Januari 2012 | Nepal, Pokhara

We zijn geland. Vandaag hebben we het paragliden geoefend. Volgend jaar bieden we dit als teamuitje aan, waar dan ook. We zijn experts. Klaske wilde boven op de berg bijna uitstappen, maar gaf toch niet op. Achteraf was ze blij gevlogen te hebben tussen eagles met een spanwijdte van wel 2 meter. Annette vond het ook wel weer spannend maar nog leuker dan het vorige jaar. Tashi stond ons natuurlijk op te wachten. Na het vliegen gingen we naar het Tibetaans refugee camp om spullen op te halen voor de Tibet supportgroup en een sponsorkind te ontmoeten. Nu zitten we lekker een pepper en garlic steak te eten in "once upon a time". Met natuurlijk een Everest b...... In het refugeecamp hebben we ook nog even een carpetfactory bekeken. Hele mooie tapijten gemaakt door Tibetanen.

Morgen vliegen we om kwart voor 11 met een vliegtuigje (25 min) naar Kathmandu. Paragliden kan ook maar dan doe je er 10 uur over.

• 10 Januari 2012 - 15:01

Klaske:

Nou ik was gewoon misselijk toen hij erg begon te schommelen ,Dus ik riep echt stop,maar het was geweldig,Wat een land1

• 10 Januari 2012 - 17:36

Fokelien:

Dat je dit gedaan hebt geweldig, leuk ook de foto's er steeds weer bij te zien. Morgen en goede vlucht en nog een fijne tijd, groet Fokelien

• 10 Januari 2012 - 17:43

Jan:

vergeet niet een prarchute mee te nmen.
    Doe ale bekenden van mij nog de hartelijke groeten met de nieuwjaarswens.Wens jullie nog en heel fijne tijd.warme groet van jan

• 10 Januari 2012 - 17:51

Lia:

wat een belevenis dat vliegen, ik krijg er ook zin in, wie weet ?
    groetjes

• 10 Januari 2012 - 17:54

Karin S.:

Wauw wat een lef zeg, paragliden! What's next? Bunjeejumping ;)
    Nog een heel gelukkig nieuwjaar gewenst jullie beide!
    Groetjes

• 10 Januari 2012 - 18:01

Marian Klein Ikkink:

ik lees het al weer, nog geen moment verveling ;-)
    hier wel, de griep heeft mij te pakken, ik moet maar even rustig aan doen.
    groetjes
    marian

• 10 Januari 2012 - 19:56

Hetty:

Hoi meiden, Veel plezier maar weer verder.

• 10 Januari 2012 - 20:11

Jan R:

prachtig respect hoor
    Annette, die helm staat een stuk beter dan dat bandje in je haar
    groet Jan