Nog een paar uurtjes en dan gaan we - Reisverslag uit Tijnje, Nederland van annette reiling - WaarBenJij.nu Nog een paar uurtjes en dan gaan we - Reisverslag uit Tijnje, Nederland van annette reiling - WaarBenJij.nu

Nog een paar uurtjes en dan gaan we

Door: Annette

Blijf op de hoogte en volg annette

28 Januari 2011 | Nederland, Tijnje

Hallo allemaal, over iets meer dan 2 uur verwacht ik Martine en Gerard per taxi en stappen Willemijn en ik ook in. We nemen totaal iets meer dan 100 kg bagage mee, inclusief kinderkleding, kadootjes en verbandartikelen voor healthposts in Nepal. Wat we allemaal in Nepal gaan doen staat niet vast we laten ons leiden door het Nepalese tempo.

Wat zijn de plannen in Nepal deze keer:

We gaan heel erg samen genieten van Nepal en alle prachtige mensen die er wonen, de gastvrijheid, de natuur, de sfeer, het eten en alles wat we zien en meemaken.
Er zijn veel vrienden/mensen uit de Nepalese dorpen waar we met de stichtingNepalSambandha "iets" doen, die we gaan ontmoeten. Of ze komen naar de stad, of we zoeken ze op. We proberen naar Lumbini te gaan en misschien ook wel naar Pokhara of Chitwan.

Maar bovenal gaan we genieten van de Nepalesen en alles wat je daar om je heen ziet gebeuren. Genieten van het lekkere zonnige niet al te warme (22gr) weer. Nederland even vergeten en daarna weer uitgerust wennen aan het Nederlandse leven.

• 28 Januari 2011 - 16:42

Hetty:

Hele goede reis gewenst samen.
    Genieten!

Groetjes

• 28 Januari 2011 - 18:02

Karin:

Een goede vlucht en heel veel plezier !
    Groetjes!

• 28 Januari 2011 - 18:07

Ingeborg:

Dag Annette,
    Ik heb je niet eens een prettige vakantie kunnen toe wensen. Bij deze: heel veel plezier en wederom goed werk verrichten!

• 28 Januari 2011 - 20:18

Jan R:

he Annette en Martine, Gerard, Willemijn
    goede reis en lekker genieten.

• 28 Januari 2011 - 20:24

Monique :

Willemijn en de rest.... een voorspoedige reis gewenst en dat jullie daar veel moois mogen brengen en zien.
    groetjes uit brabant.
    Monique H

• 29 Januari 2011 - 15:08

Cor:

Hebben jullie een voorspoedige reis gehad?
    Hier in het Friese is het koud, de sloten zijn weer dichtgevroren.
    'k Heb nog een SMS naar Willemijn gestuurd, al gezien.

• 30 Januari 2011 - 07:33

Dick Beumer:

Ik hoop dat jullie een goede reis hebben gehad.

Groet aan allen,
    Dick Beumer

• 31 Januari 2011 - 09:01

Hanne:

Hoi Annette, Martine, Willemijn en Gerard, ik wens jullie een fantastische reis! Ik hoop dat je bent opgeknapt, Annette, en van de reis kunt genieten samen met de anderen!!!