Naar de Finale, met de MOONLIGHT solar lamp. - Reisverslag uit Tijnje, Nederland van annette reiling - WaarBenJij.nu Naar de Finale, met de MOONLIGHT solar lamp. - Reisverslag uit Tijnje, Nederland van annette reiling - WaarBenJij.nu

Naar de Finale, met de MOONLIGHT solar lamp.

Door: annette reiling

Blijf op de hoogte en volg annette

01 Oktober 2012 | Nederland, Tijnje

Hallo lezers,

We hebben vanmiddag gehoord dat we in de grote finale zitten van de ASNWERELDPRIJS 2012. Op basis van ons businessplan heeft een vakjury beslist dat we door zijn naar de finale op 8 november a.s.
Ons businessplan kun je lezen op de website van onze stichting, www.stichtingnepalsambandha.nl

Wat moeten we nog doen vóór 8 november:
4 oktober gaan we naar Utrecht en krijgen daar een workshop pitchen aangeboden.
Op 11 oktober moeten we de echte pitch over de MOONLIGHT solar lamp in Utrecht uitvoeren voor een groep investeerders.

Daarna wordt het weer spannend en moeten we wachten tot 8 november s avonds, want dan worden de uiteindelijke winnaars bekend gemaakt in het Chizone Event Center, te Scheveningen. Dus zet deze datum maar vast in je agenda, want supporters en fans zijn welkom.

Er kan overigens nog steeds op de MOONLIGHT solar lamp gestemd worden voor de publieksprijs. We staan op plek 8 van de 20 deelnemers in alle categorien. Ga naar www.stichtingnepalsambandha.nl om te stemmen.

Tot 8 november in Scheveningen!!!!

• 01 Oktober 2012 - 22:30

Lia:

spannend en jullie moeten er wel wat voor doen zeg, gefeliciteerd tot zover !