Dagje Kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu Dagje Kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu

Dagje Kathmandu

Door: Annette

Blijf op de hoogte en volg annette

17 Februari 2011 | Nepal, Kathmandu

Vanmorgen naar Reecha om met Chini Chini Maya de boekhouding door te nemen. Reecha helpt haar om goed bij te houden wat ze voor onze stichting in haar dorp uitgeeft voor bv de ouders van Anil Tamang. Ze heeft het goed bijgehouden en het is best wel komisch hoe ze het allemaal heeft opgeschreven. Ze heeft geld over gehouden van wat we haar vorig jaar hebben toevertrouwd. Om 7 uur kwamen Arun en Sabita om samen met ons te eten in het restaurant bij het hotel. Morgen ga ik om 10 uur met Arjun naar Keraghadi en aan het eind van de middag naar een feestje bij Dambar dat ter ere van onze komst gegeven wordt. Martine en Gerard denken erover om naar Boudanath te gaan, het is volle maan en dat is een bijzonder gebeuren.

• 17 Februari 2011 - 17:52

Geney En Ijke:

zo zien we Arjun ook eens een keer, tenminste we nemen aan dat hij dat is rechts. Annette, heb je nog kontakt met Ganga gehad? De rauwkost staat voor je klaar zondag, maar dat is nog heel ver weg. Groeten speciaal ook aan Danbar en hopelijk heb je dat ook al aan Chini Maya gedaan.

• 17 Februari 2011 - 20:16

Hetty:

Hoi trotters,

Wat gaat de tijd snel. Jullie zijn al bijna weer aan de terugreis toe. Geniet nog even daar en alvast een goede reis gewenst.

• 18 Februari 2011 - 03:04

Annette:

Geney en IJke: het is Arun die je op de foto ziet en niet Arjun. Arjun is het neefje van Dambar die met Dambar meekwam naar Nederland in december. Arjun gaat straks mee naar de boerderij. De namen lijken erg op elkaar.

Ik heb Ganga nog gesproken, er zijn een paar goede ideeen geopperd. Bv dat de bijdrage voor twee families naar de dorpscooperatie gaan en dat daar het geld in terugkomt. Ik heb niets toegezegd en we bespreken dit verder tijdens onze volgende vergadering in Nederland.

• 18 Februari 2011 - 08:40

Marian:

een goede terugreis gewenst en hier staat altijd wel koffie klaar ;-) en tijd voor een wandelingetje op zondag is ook mogelijk

doeg
    marian

• 18 Februari 2011 - 08:46

Fokelien:

Nu even weer tijd om jullie verhaal te lezen.
    Wat hebben jullie veel gedaan in deze vakantie.
    Herkenbare foto's leuk om zo mee te leven.
    Nog een paar fijne dagen en een goede terugvlucht.
    Groetjes Fokelien