MOONLIGHTsolarlamp vliegt de deur uit......! - Reisverslag uit Tijnje, Nederland van annette reiling - WaarBenJij.nu MOONLIGHTsolarlamp vliegt de deur uit......! - Reisverslag uit Tijnje, Nederland van annette reiling - WaarBenJij.nu

MOONLIGHTsolarlamp vliegt de deur uit......!

Door: annette reiling

Blijf op de hoogte en volg annette

02 December 2012 | Nederland, Tijnje

Namasté allemaal,

Donderdag 8 november was het zover, de finale van de ASN Bank Wereldprijs 2012. Het was ONTZETTEND spannend!
Het was een fantastische avond in Chizone in Scheveningen, maar we hebben helaas niet de ASN Bank Wereldprijs 2012 in ontvangst mogen nemen.
Van de drie genomineerde projecten heeft het project van Emille Nijssen met "zeer efficiënte computeronderdelen" gewonnen!
We zijn blij dat we zover zijn gekomen. We hebben de afgelopen periode veel nieuwe ervaringen opgedaan, hebben veel nieuwe mensen mogen ontmoeten en zinvolle contacten gelegd. Een ontwerpstudio gaat kleurplaten en stripverhalen voor ons ontwerpen die we kunnen gebruiken op scholen in Nepal. Ook kregen we in Scheveningen 2 laptops aangeboden.

Het project "de MOONLIGHT solar lamp voor NEPAL en Nederland" is hiermee echter niet afgelopen.
Er zijn inmiddels zo'n 50 lampen verkocht en meer dan 50 lampen gesponsord. De lampen zijn vorige week in Friesland aangekomen. Ze vliegen de deur uit, zodat we hopelijk snel door onze hele voorraad heen zijn.

Wil je een lamp bestellen en nog voor kerst in je bezit hebben? Maak dan 30 Euro over op het rekeningnummer 369065557 van de stichting Nepal Sambandha. Kijk op onze website voor bestelinstructies. www.stichtingnepalsambandha.nl

In de gemeente Opterland zijn we voorgedragen voor de gouden turf door de OPterLanders. De uitslag wordt 11 januari bekend gemaakt in het witte kerkje te Hemrik.

Waar zijn we de komende weken nog meer te vinden met onze MOONLIGHT solar lamp:

14,15,16 december; kerstmarkt Wezup.
14 december; winterfair Gorredijk.
11 januari; nieuwjaarsbijeenkomst in het Witte kerkje te Hemrik.
1 februari: Ladies night, Congrescentrum Drachten.

Met vriendelijke groet,
Annette Reiling

Ook sponsoring van de Moonlight solarlamp voor Nepal en Nederland is nog steeds erg welkom.

• 03 December 2012 - 19:33

Anita Eilander:

Wat jammer!!!!
    Nou ja,als ik je zo beluister heeft het toch nog wel genoeg opgeleverd.
    Veel succes verder.

groet,Anita