De hele weg zicht op de Himalaya en volle maan. - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu De hele weg zicht op de Himalaya en volle maan. - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu

De hele weg zicht op de Himalaya en volle maan.

Door: Annette

Blijf op de hoogte en volg annette

18 Februari 2011 | Nepal, Kathmandu

Vandaag met Arjun naar onze boerderij in Keraghadi. Door de regen op woensdag is het heel helder en had ik de hele tocht uitzicht op de Himalaya. Omdat ik achterop zat kon ik er heerlijk van genieten. Ik heb Arjun beloofd niet te vertellen dat zijn motor beter zit dan die van Dambar. Op de boerderij een hartelijk ontvangst met bloemenslingers en een tika en er was natuurlijk kir. Een feestmaaltijd van rijst met kruiden en kokosnoot. Wel baalden ze dat we om een uur of half 3 al weer wilden vertrekken. Om een uur of 6 werden we door Dambar opgehaald, om bij hem thuis een afscheidsfeestje met de jongens van zijn fabriek te vieren. Wanneer ik het goed begrijp doet hij dit vooral voor de jongens die bij hem in de silverfabriek werken. Het was gezellig, de maan scheen volop en er was een prachtig kampvuur. Bij vertrek naar het hotel hadden we een lekke band welke in no time weer vervangen werd. Morgenmiddag vertrekken we om kwart voor 3 uit het hotel, zondagochtend vroeg komen we aan in Nederland.

• 18 Februari 2011 - 17:57

Ali Kamermans:

Goeie reis!!!!
    En bedankt voor de mooie reisverslagen.
    Kon ik weer mooi meegenieten!!

• 18 Februari 2011 - 19:03

Hetty:

Ook hier volle maan. Wens jullie een voorspoedige terugreis.

Ayubowan. Namasté

• 18 Februari 2011 - 20:36

Marian:

annette wat weer een leuke foto's om te zien en die himalaya dat moet vast een prachtig gezicht zijn geweest

goede terugreis!

• 18 Februari 2011 - 20:39

Fokelien:

Leuk om de foto's en de familie van de boerderij te zien.
    Het lijkt dat er meer koeën stonden dan vorig jaar.
    Goede reis en bedankt voor alle mooie foto's en de reisverhalen.

Groet Fokelien

• 18 Februari 2011 - 22:15

Willemijn:

Een hele goede terugreis gewenst. Wij genieten nog even van de sneeuw en van elkaar.
    Liefs.