Everest bier smelt als sneeuw op je tong - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu Everest bier smelt als sneeuw op je tong - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu

Everest bier smelt als sneeuw op je tong

Door: Willemijn, Gerard en Annette

Blijf op de hoogte en volg annette

30 Januari 2011 | Nepal, Kathmandu

Stevig ontbeten bij ons hotel en veel Nepalese bezoekers, Dambar, Arjun, Dambars dochter, Ganga en een vriend en veel telefoontjes gepleegd. Annette heeft een Nepalese telefoonkaart gekocht het nummer is, 9813458426. We hebben plannen gemaakt: morgen op bezoek bij Dambar (silverfactory) in Kathmandu, morgenmiddag komen Reecha en Ganga en we hebben een vliegticket geboekt naar Pokhara op woensdag. Willemijn heeft al geshopt en een T-shirt gekocht. Vandaag gegeten bij Gaia, die naar de school er tegnover zijn verhuisd. De verbandmiddelen van Willemijn zijn meegenomen door Ganga voor de healtpost in zijn dorp, hij vond dat er teveel uitgelegd werd over hoe de verbandmiddelen te gebruiken in het dorp. Het hotel zorgde voor nieuwe kruiken omdat we op de koue kamer kant, beneden liggen.


  • 30 Januari 2011 - 15:44

    Henny Bäck:

    Gelukkig dat jullie goed aangekomen zijn. Geniet van alles Willemijn want ik ben helemaal niet jaloers hoor. Wij kijken natuurlijk elke dag op deze side. Liefs van ons uit Zweden.

  • 30 Januari 2011 - 16:19

    Hey Reizigers:

    al weer heel veel gelezen hier... begrijp dat je toch altijd zelf ff moet checken voor het hotel. Verder las ik nog ergens iets over Dalbat en zie dan foto's van patatjes van de MacDonalds, wat moet ik daarvan denken? Doe de vrienden daar de groeten en ik hoop dat jullie nog veel leuke dingen zullen meemaken
    marian

  • 30 Januari 2011 - 16:43

    Hetty:

    Hi wereldburgers,

    Annette ik heb vanmiddag in je huis ingebroken en de versnipperaar opgehaald.

    Groetjes vor jullie allen en verder genieten, ervaren en beleven maar weer.


  • 30 Januari 2011 - 17:55

    Jan:

    allemaal de hartelijke groeten van Jan
    veel plezier in de zilverfabriek.neem je aub een meditatiering mee voor mij?

  • 30 Januari 2011 - 18:20

    Lia:

    hoi allemaal,
    leuk steeds die berichtjes en sinds Sri Lanka kan ik me (denk ik) helemaal voorstellen hoe dat in z'n werk gaat. ik heb ook een skypeje gestuurd want vanavond kwamen er allemaal vreemde geluiden uit m'n laptopje en bleek Annette te skypen, maar de verbinding was te zwak, morgen nog eens proberen. geniet ze (maar dat hoef ik natuurlijk niet te zeggen) groetjes en tot de volgende keer

  • 30 Januari 2011 - 18:42

    Anja Van Twist:

    Hallo Willemijn, fijn dat alles goed gaat. Ik neem aan dat een silverfactory te maken heeft met sieraden denk je aan je zusje die is gek op sieraden. (ha ha)
    Nou iedereen de groetjes en shop ze niet te veel. Dikke kus van ons.

  • 31 Januari 2011 - 03:09

    Willemijn En Annette:

    Meditatie ring = ok. Lia waarom moet Willemijn een extra bril mee?
    Waarom wil Cor midden in de nacht skypen? Anja, Willemijn brengt wat mee. We laten de foto's wel zien Henny wanneer je komt.

  • 31 Januari 2011 - 12:06

    Hanne:

    Hoi Annette, Martine, Willemijn en Gerard, ik wens jullie een fantastische reis! Ik hoop dat je bent opgeknapt, Annette, en van de reis kunt genieten samen met de anderen!!!

  • 31 Januari 2011 - 13:56

    Cor:

    Skypen in de nacht! Omdat ik een nachtdier ben en Willemijn ken (grapje, ik werd op het been gezet door ene Lia en toen ff je 2 skype accounts opgezocht).
    Groet aan alle semi-nepalezen en veel plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

annette

op reis

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 230019

Voorgaande reizen:

24 Februari 2013 - 28 Februari 2014

Een geluksdag.

01 Maart 2013 - 25 Februari 2014

Geluksdag.

25 Februari 2013 - 25 Februari 2014

Geluksdag.

13 April 2012 - 22 April 2012

Nepal, here we come, voor een flitsend bezoek

30 December 2011 - 22 Januari 2012

Weer naar Nepal.

28 Januari 2011 - 20 Februari 2011

Daar gaan we weer

27 November 2010 - 17 December 2010

Bezoek Dambar en Arjun

28 Maart 2010 - 13 April 2010

weer naar nepal

26 November 2009 - 03 Januari 2010

Weer naar Nepal en daarna naar Houston

Landen bezocht: