Dagje Kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu Dagje Kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu

Dagje Kathmandu

Door: Willemijn en Annette

Blijf op de hoogte en volg annette

31 Januari 2011 | Nepal, Kathmandu

Namasté,

Vandaag een dagje Kathmandu, Willemijn, Annette, Chini Maya en Suntali gingen naar Dambar naar de silverfabriek. Martine's sieraden werden (kleiner) gemaakt en de ring van Johan groter.De bordjes van José en Annette werden gebroken. Wij deden ondertussen een fotosessie, zodat alles vastgelegd is. Boven de zilverfabriek, bij Dambar Arjun en familie dalbhaat gegeten en daarna lopend terug naar het Mandap hotel. Daar kwamen we Ganga weer tegen en ook Reecha en Sabita waren er aan het eind van de middag. Gerard en Martine deden het rustig aan en bleven in/bij het hotel. Allemaal zaken voor de stichting zijn zo tussendoor al bijna afgehandeld. We praten er internationaal: engels, nepalees en nederlands door elkaar. Wijst Willemijn mij vandaag op een kouwtje op het dak bij Dambar. Ik zie geen cow natuurlijk, maar ik denk in Nepal kan bijna alles. Waar zie jij die cow? Blijkt Willemijn een zwarte vogelkauw te zien. Ze ziet ze vliegen... Willewijn is ook nog steeds op zoek naar Ken of ..zo, Kenzo, bijna had ze daardoor een blind date.... are you Rina, I have an appointment with her, but maybe I don't recognize her? Are you Ken of zo? Aan het eind van de middag kwam Dambar op motor met een prachtig zilveren presentje voor Martine. Annette had daarna even haar motor avontuurtje en mocht even mee om ergens sieraden af te leveren. Bakhat komt morgen om 10uur langs en misschien morgen naar Bodanath en Dil gaat dan mee.

• 31 Januari 2011 - 18:08

Lia:

dat terras boven waar willemijn zit te eten heeft een mooi uitzicht zeg en heeft Danbar nog aan mijn oorbelletjes gedacht ?

• 31 Januari 2011 - 18:08

Lia:

• 31 Januari 2011 - 21:24

Marian:

Oh super.....altijd even op de motor!
    Het klinkt alsof er al weer een week op zit ;-)
    leuke foto's!

doeg,
    marian

• 31 Januari 2011 - 22:17

Tea:

Het is al aardig voorstelbaar hoe het met jullie gaat. Gelukkig ook veel lol! Doe de groeten aan Bakhat. En van Gerrit ook een beetje aandacht voor paralellepipidum!
    Veel plezier, en hou ons lekker vaak op de hoogte!!

• 01 Februari 2011 - 03:22

Annette Reiling:

José schreef:

Wat heb ik al zin in mijn brace armlett. Het ziet er al mooi uit. groeten vanuit een koud Nederland ...

• 01 Februari 2011 - 03:25

Annette Reiling:

Lia schreef:

Annette antw: ja zelfs aan die andere hanger met rode steen, hij wilde zelfs geld terug geven, maar ik dacht dat je nog niet betaald had en heb uitgelegd dat het niet meer nodig was.

• 01 Februari 2011 - 03:35

Willemijn:

Raadseltje:
    Vogels die te pruimen zijn.

• 01 Februari 2011 - 12:09

Ineke:

Dag allemaal, gisteren een berichtje gestuurd maar zie hem niet. Leuk dat jullie Dil hebben ontmoet. Ik lees dat hij met jullie mee gaat! Dil houdt me ook een beetje op de hoogte via facebook. Mooie foto's trouwens, ik kan de sfeer helemaal voelen. Gaat alles goed met je Martine? Doe de groeten aan Bakath.Ik zie aan de berichtjes dat hij via Annet zo al heel veel mensen kent. Als jullie in Pokhara komen ook een dikke knuffel aan Tashi en gezin. Heb weer geld over gemaakt naar de stichting voor Shimi .
    Vind je dat er veel veranderd is in Nepal Gerard? Geniet er van en ik kijk elke dag uit naar de berichtjes.

• 01 Februari 2011 - 12:14

Cor:

Inderdaad een heel mooi uitzicht vanaf dat terras.
    Antwoord raadsel: Kouwen (hi hi)