Overstekend wild vliegtuig op weg naar Pokhara - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu Overstekend wild vliegtuig op weg naar Pokhara - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu

Overstekend wild vliegtuig op weg naar Pokhara

Door: Annette, Willemijn

Blijf op de hoogte en volg annette

02 Februari 2011 | Nepal, Pokhara

We zijn in Pokhara en logeren in hotel Greenland, voor de Nepalgangers wel bekend. We zijn naar Pokhara gevlogen. De vlucht van 11 uur vertrok om ongeveer half 1 omdat het in Pokhara bewolkt was. Het was een klein vliegtuigje waar 19 personen in kunnen. Eén van de twee piloten zat onderweg de krant te lezen. Het is een vlucht van ongeveer 20 minuten. Tashi was op het vliegveld en ook met het hotel was afgesproken dat er een taxi was met carrier. Willemijn en Annette zijn al even Pokhara in geweest en hebben dingen gedaan die ze altijd al graag wilden. Zie de foto's.
Bijna in Kathmandu op het verkeerde vliegveld afgezet door de taxi, dus waren we opnieuw bijna in Nederland.
Al met een al een enerverende drukke reisdag.

• 02 Februari 2011 - 12:46

Monique:

Super....als het is wat ik denk dat het is wat Willemijn (en Annette) graag eens wilde doen.....parasailen??!! dat lijkt me ook super. Helemaal alleen gedaan of als duo springer.... Super Willemijn dat je je grenzen zo verlegd.

• 02 Februari 2011 - 12:54

Annette:

In de zilverfabriek verteld Dambar maandag dat er in zijn dorp een nichtje van hem in elkaar is geslagen, die nu in het ziekenhuis ligt. Het gaat om een door zijn pleegvader in dat dorp aangelegde watertap die door zijn nichtje gebruikt werd. Van de hogere castes in dat dorp mocht het nichtje niet aan de kraan zitten. Vandaag is Dambar naar zijn dorp met iemand van de mensenrechtenorganisatie. Ik maak me daarover zorgen. Dambar vroeg gisteren nog of ik mee wilde, had het graag gedaan maar er waren andere afspraken. Morgen hoor en jullie hierover meer.

• 02 Februari 2011 - 20:07

Anja Van Twist:

Hallo zus,
    Het moet niet gekker worden met jou.
    Zo zie je maar,hoe ouder hoe wilder.

Veel plezier nog,dikke kus van ons.

groetjes daar.

• 02 Februari 2011 - 21:30

Fokelien:

Wat een geweldige belevenis.
    Hoe lang blijven jullie in Pokhara.
    Wat erg van Dambar zijn nichtje maar hopen dat het meevalt.
    Wacht weer op een volgend bericht.
    Leuk om zo op de hoogte te blijven van jullie reisbelevenissen.

Groet Fokelien