Even roddelen en zo - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu Even roddelen en zo - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu

Even roddelen en zo

Door: Gerard, Annette, Willemijn

Blijf op de hoogte en volg annette

01 Februari 2011 | Nepal, Kathmandu

Wat heb ik nu gehoord? Annette en Martine hebben ooit gezegd, zo'n man als Gerard wil ik ook wel.....Martine heeft gewonnen.! Vandaag heeft iedereen geshopt en afgedongen en morgen gaan we naar Pokhara. We vliegen om 10.00u in de morgen. Bakhat en Devendra kwamen vanmorgen langs en aan hen is het sponsorgeld voor kinderen in Mirge betaald. Willemijn en Gerard zijn door de apothekers straat gelopen en keken hun ogen uit wat er te koop is: omeprazol, cyproxin, diclofenac etc etc en dat zonder recept in de pharmacist, behalve natriumchloride.

Nadat we morgen in Pokhara zijn geland wordt ons verslag vervolgd. het vervolgd

• 01 Februari 2011 - 16:05

Elly:

Oh, wat is het weer leuk om de verslagen te lezen. en wat ben ik weer stinkend jaloers. Veel plezier jullie allemaal he. Annette is dat je zus, die erbij is zij lijkt veel op je. doei doei.

• 01 Februari 2011 - 16:12

Annette:

t is niet mijn zus, maar wel mijn Martine, is ook leuk!

• 01 Februari 2011 - 16:14

Elly:

Niet minder leuk toch. doe mensen die ik ken vooral de hartelijke groeten hoor, niet vergeten , al ken ik de namen niet zo goed.meer.

• 01 Februari 2011 - 16:16

Fokelien:

Wat luxe dat jullie gaan vliegen. naar Pokhara.
    Veel plezier daar.
    Allemaal de groeten Fokelien
    Ook de groeten doen aan Bakhat.

• 01 Februari 2011 - 17:42

Ali:

Wat is het weer mooi om de verslagen te lezen.
    Nog heel veel plezier samen.

• 01 Februari 2011 - 19:57

IJke En Geney:

zo te lezen gaat het weer uitstekend met het reisgezelschap onder leiding van Annette, vliegen in het bijzonder , vlieg je niet 1e klas dan loopt je wel het risico dat je bij de tussen stop weer terug wordt gestuurd.
    Leuk om jullie zo weer in nepal te zien en m.n. ook de foto's met alle bekenden er op. Zo te zien annette gaat het goed met je heup want je droeg Martine toch maar even weer op je rug het vliegtuig uit.Het lijkt op de foto's of het wat koud weer is, klopt dat?
    Blijf lekker genieten en ons verrassen met verhalen en foto's
    groet uit drachten

• 02 Februari 2011 - 10:14

Rennie En Loek:

Dag lieve Nepal reizigers, heerlijk om via jullie verslagen even weer in Nepal te zijn! Al het geroddel ontgaat ons, maar het is te zien dat jullie genieten.Neem je de bestelde sieraden voor Ommen ook mee Annette? Gaan jullie ook nog naar de boerderij?We lezen het wel. Groet voor alle bekenden en geniet!
    hart.groet van ons.

• 02 Februari 2011 - 12:03

Cor:

Hallo reizigers, 't was even stil op het communicatie-front, spannende dingen beleefd?

Willemijn check even je Email, er staan 2 mensen met een vraag.