Heerlijk dagje in lekker stinkend Kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu Heerlijk dagje in lekker stinkend Kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu

Heerlijk dagje in lekker stinkend Kathmandu

Door: Annette, Willemijn

Blijf op de hoogte en volg annette

10 Februari 2011 | Nepal, Kathmandu

Vandaag geen afspraken en een lui dagje Kathmandu. De meisjes gingen winkelen en Gerard werd ontvoerd op de motor naar de silverfactory van Dambar. Er werd veel gekocht o.a. 2 donzen marmotten; warme donsjassen, zie foto. mutsjes, jasjes, dameskorsetten, antipo-eppillen, water, kleedje, fruit voor mee naar de boerderij morgen, luxe terrasje etc etc.'S avonds heerlijk buiten gegeten met live muziek. De muzikanten hadden een cdtje te koop: Martine was doof, Annette hoorde er niet bij, Willemijn zat er met de rug naar toe en Gerard keek de andere kant op. Geen stimulans om het CDtje te kopen. Zie verder de foto's. Morgen gaan Gerard, Willemijn en Sabita naar de boerderij waar de Mitini van Annette woont. Ze gaan met de taxi op en neer. Weten jullie dat we hier onze tijd ver voor uit zijn, het is hier namelijk 2067. Willemijn is inmiddels 121 jaar en heel erg wijs. De andere leeftijden houden we geheim!

• 10 Februari 2011 - 18:25

Ali Kamermans:

Hallo samen
    Mooi verslag weer.
    En dat je daar zo maar oude.......... bent geworden.
    Dan zien jullie er nog mooi jong uit voor de leeftijd,dus geniet er maar van haha

• 10 Februari 2011 - 22:42

Fokelien:

Vandaag weer even jullie belevenissen gelezen. Wat doen jullie wer veel leuke dingen met elkaar.
    Leuk als je de foto's dan ziet van plaatsen en mensen die jezelf ook ontmoet hebt.
    Fijn dat we zo mee mogen genieten.
    Ik ben aan het verhuizen in mijn eigen huis, krijg door het hele huis een nieuwe vloer. Een hele operatie je kunt beter op vakantie gaan wel iets relaxter.
    Nog fijne dagen daar in Kathmandu Hartelijke groet Fokelien

• 11 Februari 2011 - 03:19

Annette Reiling:

Hallo Lia, die rijstkoker mag je wel voor mij kopen.

Groet Annette