Wij krijgen overal voorrang en gratis kaartjes - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu Wij krijgen overal voorrang en gratis kaartjes - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu

Wij krijgen overal voorrang en gratis kaartjes

Door: Annette, Willemijn

Blijf op de hoogte en volg annette

09 Februari 2011 | Nepal, Kathmandu

Voorbij de file. Vandaag naar Boudanath geweest met de rolstoel op het dak van de taxi. Veel bekijks en op de terugweg kregen we al toeterend voorrang in de file.
Het is de bedoeling dat Gerard en Willemijn morgen of overmorgen naar de boerderij gaan. Ik kan alleen Chini Maya nog niet bereiken die met hen mee moet reizen. Tijdens de rust van Martine zijn Annette en Willemijn naar Durbar square geweest, mooie oude gebouwen, het zijn paleizen van een koning geweest.
Ook is er een huis waarin een meisje, Kumari, van 6 jaar volledig van de buitenwereld wordt geisoleerd, ze wordt verzorgd en krijgt een opleiding. Het is voor ons toch een compleet andere wereld zo.

  • 09 Februari 2011 - 17:08

    Lia:

    een idee voor hier in de file: rolstoel op je auto en toeteren !
    Gisteren kreeg ik via marjolijn een leuke site van 2 jonge vrouwen die in Katm. bij een viltcollectiefje viltideeen hebben laten uitwerken en bij een borduuratelier borduursels op stoffen en bij de mittalavrouwen en ze gaan hier proberen het te verkopen 5 en 6 maart in haarlem en ze hebben een "installatie" in de planning, je moet zelf maar eens op hun site kijken ze zijn reuze enthousiast en het ziet er spannend uit, maar misschien ben ik wel bevooroordeeld vanwege het vilten. De site zet ik hier morgen wel op want ik weet hem niet uit mijn hoofd.
    Fijne avonturen verder, groetjes.

  • 09 Februari 2011 - 20:39

    Jan:

    ik vind het wel erg griezelig boven op hetr dak van een taxi.waarom geen busje

  • 10 Februari 2011 - 04:52

    Martha Griemink:

    Hoi Martine en de andere reizigers.
    Ik kreeg van je broer de link om jullie te volgen via internet.
    Dat doe ik nu dus ook en vind het erg leuk om te zien. De foto's geven een mooi beeld over hoe het daar in Nepal is want ik heb geen idee.
    Nou veel plezier nog en ik blijf volgen.

    Groetjes Martha.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

annette

op reis

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 230038

Voorgaande reizen:

24 Februari 2013 - 28 Februari 2014

Een geluksdag.

01 Maart 2013 - 25 Februari 2014

Geluksdag.

25 Februari 2013 - 25 Februari 2014

Geluksdag.

13 April 2012 - 22 April 2012

Nepal, here we come, voor een flitsend bezoek

30 December 2011 - 22 Januari 2012

Weer naar Nepal.

28 Januari 2011 - 20 Februari 2011

Daar gaan we weer

27 November 2010 - 17 December 2010

Bezoek Dambar en Arjun

28 Maart 2010 - 13 April 2010

weer naar nepal

26 November 2009 - 03 Januari 2010

Weer naar Nepal en daarna naar Houston

Landen bezocht: