Rustig dagje Katmandu en vertrek Willemijn, snik! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu Rustig dagje Katmandu en vertrek Willemijn, snik! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu

Rustig dagje Katmandu en vertrek Willemijn, snik!

Door: Annette

Blijf op de hoogte en volg annette

12 Februari 2011 | Nepal, Kathmandu

Vandaag vertrok Willemijn, om een uur of 3, naar het vliegveld. Afgesproken was dat zij een week eerder terug naar Nederland zou vliegen, want ze heeft vanaf nu 2 familie vakantieweken in Zwitserland. Ze reist morgen vanaf Schiphol meteen door. Een echte globetrotter. De taxichauffeur die haar naar het vliegveld zou brengen vroeg of ik mee wilde wegbrengen. Graag gedaan en ik werd netjes weer bij het hotel afgezet.

Morgen ga ik met Dambar op de motor naar zijn homeland; het dorp waar hij geboren is en waar nu gedoe is over de waterkraan die door zijn Nederlandse pleegvader is aangelegd. Een nichtje van hem is een paar weken geleden geslagen omdat ze gebruik maakte van de kraan. Dambar denkt dat het goed is dat er wat aandacht voor dit kasteprobleem komt en heeft gevraagd of ik er foto's wil maken en mogelijkheden weet om er enige publiciteit aan te geven. Ik begin maar met er hier iets over te schrijven en wie weet heeft iemand anders nog een goed idee. Het wordt een motorzit van 3 uur heen en terug. Ik neem een kussentje mee anders heb ik s avonds een blikken kont.

Martine en Gerard gaan morgen naar Durbar Square.

Maandag vertrekken we voor 2 nachten naar Nagarkot.

• 12 Februari 2011 - 16:19

Annette Reiling:

foto 1: de hele hotelstaf kijkt naar een Nepalese soap.

foto 2: ramenwassen in de straat staande op een airco.

• 12 Februari 2011 - 18:56

Jan R:

he Annette
    nog een week begrijp ik nu
    volg jij die soap ook? of hou je het bij je eigen