En nu in het echt wat ze altijd al wilden - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu En nu in het echt wat ze altijd al wilden - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu

En nu in het echt wat ze altijd al wilden

Door: Annette, Willemijn

Blijf op de hoogte en volg annette

05 Februari 2011 | Nepal, Pokhara

Vandaag een enerverende dag want Tashi kwam vanmorgen langs met een leuk aanbod om te gaan paragliden voor een redelijke prijs bij een vriend van hem. Dus de stoute schoenen aan en alle lef verzameld om dat te gaan doen. Op de foto's zie je het resultaat. Het was helemaal niet eng, we hebben genoten en we hebben talent, zeiden ze. Het ging natuurlijk op zijn Nepalees, eerste moesten we anderhalf uur wachten voordat ze ond oppikten bij het hotel en daarna was voor Annette de tandemzit en piloot beneden, en moest eerst weer omhoog gebracht. Na de sprong was de van al weg en moesten we een stuk lopen en werden we halverwege opgepikt door de van. Tashi was op de mountainbike gekomen om ons op te wachten, maar hij stond op de verkeerde landingsplaats. Gerard en Martine bleven gezellig in Pokhara aan het meer relaxen en kochten een Tibetaanse ketting. Na afloop gegeten in een Koreaans restaurant en nu (11 uur) bijna naar bed. We vertrekken morgen om 10 uur naar Chitwan en hebben daar een all- in arangement geboekt, met 2 olifanten en een boottocht en een vliegreisje naar Kathmandu op dinsdag. Dat was het voor vandaag van jullie vliegende reporters.

• 05 Februari 2011 - 17:19

Marian Klein Ikkink:

leuk! paragliden!
    en morgen een all-in arrangement, succes dan maar weer in de boot!

het was hier winderig vandaag, geen goed weer om te paragliden, maar wel lekker om te wandelen en dat heb ik dan ook maar gedaan...

doeg, groeten aan iedereen

• 05 Februari 2011 - 18:15

Hetty:

Hoi allen

Waar zijn de foto's van het paragliden? Eerst zien dan geloven..........

Hé in de laatste mails staat geen link meer om door te klikken naar deze site.
    Maar het is dan wel duidelijk dat er een nieuw bericht is en dan kom je er ook wel via annettereilingwaarbenje.nu

Het ga jullie goed

• 05 Februari 2011 - 20:01

Marian Klein Ikkink:

ja hetty, das waar.....eerst zien...dan geloven, ik zie ook geen foto's....

• 06 Februari 2011 - 15:50

Annette Reiling:

Zie hier de foto's. Laat gisteravond nu net de stroom uitvallen op het moment dat het bewijs geleverd gaat worden. Er is hier nu 16 uur per dag geen stroom meer. We zitten vanaf vanmiddag 5 uur in Chitwan waar we met een privé busje heengereisd zijn. Morgen gaan Willemijn en Gerard vroeg op de olifant en Annette en Martine slapen uit. Marian we zitten overigens weer in Tigercamp gaan we kijken of je grote vriend er weer is.

• 09 Februari 2011 - 17:38

Brenda :

Ziet er wel stoer uit, alsof je vleugels hebt.