Van Pokhara naar Chitwan - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu Van Pokhara naar Chitwan - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu

Van Pokhara naar Chitwan

Door: Annette, Willemijn

Blijf op de hoogte en volg annette

06 Februari 2011 | Nepal, Kathmandu

Vandaag gearriveerd in Chitwan. We zijn meteen na aankomst verhuisd want de trap naar lodges vonden we te hoog en de lodge niet zo gezellig dicht bij de rivier. We zitten dus weer in Tigercamp voor sommige Nepalgangers wel bekend. De foto's van de vliegavonturen zijn te zien door vorige aan te klikken. Vandaag van half 11 tot 5 uur gereisd met een busje. Martine kon in het busje liggen waardoor ze het reizen beter vol kan houden.

• 06 Februari 2011 - 16:49

Marian Klein Ikkink:

Oh tigercamp, mooi plekje! en fijne mensen, doe mijn vriendje maar de groeten (haha) en die krokodillen ook als jullie het bootje weer in gaan (haha).

en hoelang ben je nu bezig geweest met het bewerken van die foto's??

• 06 Februari 2011 - 18:58

Jan:

he Annette en reisgenoten ziet er spectaculair uit. prachtig mooie brug ook, ben eigenlijk wel nieuwsgierig of ze daar nog oranjeboom bier tappen.

• 06 Februari 2011 - 19:54

Geney:

we genieten met jullie mee. Ik heb nog een aanrader voor jullie die graag warme voeten hebben en pantoffels gebruiken. Vorig voorjaar heb ik in Kathm. vilten sloffen gekocht die werkelijk super zijn. Sla je slag. Wat een stoere lui zijn jullie. Ik hoef daarin niet met jullie te ruilen en te zweven. Draaien ze bij Tigercamp nog steeds de hele dag Om mani padme hum? Gaat ann didi nog een olifant wassen dit jaar? groet ook van ijke

• 07 Februari 2011 - 09:49

Ineke:

hallo allemaal, ik zie dat jullie het erg naar je zin hebben. Heerlijk bij de rivier in Chitwan. Olifanten die daar gewassen worden, mooi schouwspel.
    Wij vertrekken vandaag naar A-dam en vliegen morgen naar Costa Rica.Geniet nog maar veel van al het moois wat Nepal te bieden heeft!
    liefs Ineke

• 07 Februari 2011 - 11:20

Cor:

Ik schaar me maar tussen al die Nepal-gangers (Zie: Reacties op bovenstaand reisverslag), zelf ben ik daar nooit geweest maar ik zie ze stuk voor stuk genieten van al dat spannends.
    Willemijn eindelijk haar zin na 35 jaar toch nog een soort parachute-sprong

Lieve groet aan jullie allemaal daar.