In de boot genomen - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu In de boot genomen - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van annette reiling - WaarBenJij.nu

In de boot genomen

Door: Annette, Willemijn

Blijf op de hoogte en volg annette

07 Februari 2011 | Nepal, Kathmandu

Vandaag moet je niet muggeziften over muizenissen, dat vinden wij mierenneukerij daarom maken wij van een mug nog geen olifant.
Snappen jullie dit? Wij wel. Allemaal meegemaakt vandaag. Een uitgedroogde muis bovenop de stekkerdoos aan de muur. s 'Nachts op muggenjacht, mieren lopen in de suikerpot en Gerard en Willemijn reden op een olifant in de jungle. Er was nog andere koek , we hebben in een boombootkano gevaren op de Rapti rivier en zagen veel vogels: ijsvogels, wolkraagvogels, ooievaars, pauwen, brahmaanse eenden. We zochten naar krokodillen, maar vonden ze niet,we zeiden "See you later alligator" met veel krokodillentranen. Vanavond Dalbhaat, een echt Nepalees gerecht.

  • 08 Februari 2011 - 20:40

    Hetty:

    Hoi jullie,

    Nu ik de foto's heb gezien van het paragliden weet ik dat ik niet in de boot ben genomen. Maar ik had er zowiezo geen olifant van gemaakt.
    Zie ik hier een close up van een olifantenslurf?
    Veel plezier verder en groetjes voor jullie allemaal.

  • 09 Februari 2011 - 03:23

    Annette:

    Ik krijg van verschillende mensen een berichtje dat de site niet altijd goed werkt. Het komt waarschijnlijk omdat hier regelmatig de stroom uitvalt.
    Soms staat het er dan 2 maal op. Er is op dit moemnt 16 uur per dag geen stroom. Dit gaat in ieder geval duren tot de moesson die in mei start.

    Een keer opnieuw www.annettereiling.waarbenjij.nu openen en je opnieuw abonneren helpt misschien.

    Er is overigens voor het eerst nadat de koning af is gezet (2 en half jaar geleden) een minister president gekozen deze week.


  • 09 Februari 2011 - 04:04

    Annette:

    We zitten sinds gistermiddag weer in Kathmandu en gaan vandaag naar Bhoudanath. De Bhoudisstische tempel. Vanavond (woensdag) proberen we weer op deze site te zetten.


  • 09 Februari 2011 - 09:09

    Martha Griemink:

    Hoi Martine en de andere reizigers.
    Ik kreeg van je broer de link om jullie te volgen via internet.
    Dat doe ik nu dus ook en vind het erg leuk om te zien. De foto's geven een mooi beeld over hoe het daar in Nepal is want ik heb geen idee.
    Nou veel plezier nog en ik blijf volgen.

    Groetjes Martha.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

annette

op reis

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 230038

Voorgaande reizen:

24 Februari 2013 - 28 Februari 2014

Een geluksdag.

01 Maart 2013 - 25 Februari 2014

Geluksdag.

25 Februari 2013 - 25 Februari 2014

Geluksdag.

13 April 2012 - 22 April 2012

Nepal, here we come, voor een flitsend bezoek

30 December 2011 - 22 Januari 2012

Weer naar Nepal.

28 Januari 2011 - 20 Februari 2011

Daar gaan we weer

27 November 2010 - 17 December 2010

Bezoek Dambar en Arjun

28 Maart 2010 - 13 April 2010

weer naar nepal

26 November 2009 - 03 Januari 2010

Weer naar Nepal en daarna naar Houston

Landen bezocht: